رتبه بندی شیرآلات ایرانی بر اساس کیفیت + پر فروش ترین و ارزان ترین کدام است؟

  • کد خبر : 289898
  • 05 آذر 1399 - 0:30
رتبه بندی شیرآلات ایرانی بر اساس کیفیت + پر فروش ترین و ارزان ترین کدام است؟

رتبه بندی شیرآلات ایرانی بر اساس کیفیت + پر فروش ترین و ارزان ترین کدام است؟

شیرآلات ساختمانی در ایران در چند سال اخیر مورد توجه و اقبال زیادی از مصرف کنندگان قرار گرفته است.از این رو باعث شده تا تولیدکنندگان روش‌های متفاوتی را برای به دست آوردن رضایت مشتریان امتحان کنند.

شیرآلات ساختمانی در ایران در چند سال اخیر مورد توجه و اقبال زیادی از مصرف کنندگان قرار گرفته است.از این رو باعث شده تا تولید کنندگان روش های متفاوتی را برای به دست آوردن رضایت مشتریان امتحان کنند.


در گزارشی که در اواسط سال ۹۹ صورت گرفت شیرآلات بهداشتی ساخت ایران با رشد بالایی به فروش رسید و مهمترین عواملش به تنوع قیمتی،طراحی و رنگ بندی های سفارشی بوده است.


طی این گزارش که از سایت رسمی فروش شیرآلات فروشگاه  اپال نما منتشر گردیده رتبه بندی شیرآلات ساختمانی به شرح زیر است.




شیر قهرمان اولین مقام را میان سایر رقبا دارد.این برند که بیش از ۵۰ سال است سابقه تولید در این عرصه را دارد همواره توانسته کیفیت و نوآوری خودش را حفظ کند.




شیر کی دبلیو سی نیز مانند شیر قهرمان دارای قدمت دیرینه است.البته باید این نکته را گفت که این شیر تحت لیسانس کشور سوئیس بوده ولی در عین حال در ایران تولید می شود.کی دبلیو سی دارای بیشترین تنوع در رنگ،طرح،کارکرد و قیمت در میان سایر رقبا می باشد.


۳- شیرآلات شودر (لوکس ترین)


شیر شودر را درواقع می توان به عنوان گران ترین و لوکس ترین شیرآلات ایرانی معرفی کرد.تکنولوژی کار شده در این شیر به همراه متریال عالی شودر باعث شده تا آن را در جایگاه سوم قرار دهد.شودر دارای شیرآلات توکار و روکار در رنگ بندی های جذاب و سفارشی است.


۴- شیرآلات راسان (اکونومی ترین)


شیر راسان را به عنوان اکونومی ترین شیرآلات در ایران معرفی می کنند.این برند با کنترل قیمت خود در بازه مشخص توانسته در رده چهارم جدول رتبه بندی شیرآلات قرار گیرد.


۵ – شیرآلات شایان  (ارزان ترین)


شیر شایان یکی از ارزان ترین و خوش قیمت ترین شیرآلات مطرح کشور است که سابقه تولیدش بیشتر از ۱۵ سال می باشد.شایان همواره توانسته روند رو به رشد خود را حفظ کند و کیفیت محصولاتش را از دست ندهد و سهم خود را در بازار ایران نگه دارد.


۶- شیرآلات البرز روز 


شیر البرز روز ششمین جایگاه را در برندهای ایرانی دارد.این برند که در سال های اخیر روانه بازار گردید توانسته با طراحی چشم نوازش سهم قابل قبولی را در بازار ایران به دست آورد.


۷ – شیرآلات کلار (جدیدترین)


شیر کلار جدیدترین شیرآلات در بازار ایران محسوب می شود.کلار علی رغم حضور چند ساله اش توانسته مشتریان زیاد و پر و پا قرصی را برای خود دست و پا کند.از ویژگی های شیر کلار می توان به شمش بودن بدنه شیرآلات و نو آوری در طرح و رنگ آن اشاره کرد.


۸ – شیرآلات کیان


شیرکیان آخرین رده را در بین شیرآلات ایرانی دارد.البته حجم فروش این برند باعث شده تا علی رغم کیفیت بالایش نتواند جایگاه های بالاتر را به دست آورد.شیر کیان دارای تنوع قابل قبولی در طرح بندی و رنگ بندی بوده و سابقه تولیدش بیشتر از ۱۰ سال می باشد.


خرید شیرآلات ساختمانی همواره برای مشتریان چالش بزرگی بوده است.اشکالاتی از قبیل عدم صداقت فروشندگان،راهنمایی های نابجا،اغراق در کیفیت،قیمت های خارج از عرف،سودهای فضایی باعث شده تا مشتریان هموراه خرید شیرآلات را با بیشترین شک انجام دهند.


بورس خرید شیرآلات واقع در خیابان بنی هاشم تهران است که بیشترین تنوع را در آن خواهید یافت.فروشگاه های زیادی اقدام به فروش شیرآلات با برندهای متفاوت و کیفیت های مشابه می کنند.فروشگاه اپال نما به عنوان مرجع فروش شیرآلات در ایران شناخته می شود که با دو نمایشگاه مرکزی و دفتر فروش فعال آماده خدمت رسانی به همه خریداران است.


با خرید اینترنتی شیرآلات از این فروشگاه می تواند علاوه بر کنار زدن و حذف واسطه ها ، از گارانتی قیمت و بازگشت محصول ، اصالت کالا و خدمات پس از فروش آن بهره مند گردید.


 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=289898

ثبت نظر

-