دیدار نماینده مجلس دانش آموزی استان با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

  • کد خبر : 289882
  • 05 آذر 1399 - 0:14
دیدار نماینده مجلس دانش آموزی استان با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۹

دیدار

سنندج(پانا) – میثم ویسی یک از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صبح امروز میثم ویسی به نمایندگی از سایر نمایندگان مجلس دانش آموزی استان به همراه مدیر سازمان دانش آموزی استان با مدیرکل آموزش و پرورش کردستان دیدار و در فضایی صمیمی در خصوص مسائل مختلف آموزش و پرورش با مدیرکل بحث و گفت و گو کرد.

در این دیدار در خصوص مسائل مختلف آموزش و پرورش از جمله نحوه تشکیل کلاس ها در فضای مجازی و استفاده از شبکه شاد، اقتصاد و ورزش در مدارس، نحوه فعالیت تشکل های دانش آموزی، طرح هجرت سه و راه کارهای توجه بیش تر دانش آموزان به این طرح و همچنین دغدغه ها و مطالبات دانش آموزی بحث و گفتگو شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این دیدار صمیمی پس از استماع سخنان میثم ویسی یکی از چها رنماینده مجلس دانش آموزی استان، ضمن استقبال از پیشنهادات و راهکار های نماینده مجلس دانش آموزی استان، رهنمودهایی ارائه کرد.

در این نشست مقرر گردید جلسات فصلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت امکان به صورت حضوری برگزار و همچنین در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان دانش آموز میثم ویسی به نمایندگی از سایر نمایندگان مجلس دانش آموزی در این نشست حضور یابد و در شهرستان ها و مناطق نیز از نمایندگان مجلس دانش آموزی برای حضور در جلسات شورای آموزش و پرورش دعوت شود.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، اعتبار نامه مجلس دانش آموزی کشوری و ابلاغ مشاور مدیرکل را به میثم ویسی یکی از نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی تقدیم کرد.

گفتنی است در سال جاری بنا به تاکید مقام عالی وزارت مجلس شورای دانش آموزی در شهرستان های سطح استان هر فصل یکبار نشست تخصصی برگزار خواهند کرد و مجلس دانش آموزی استان نیز که ترکیبی از هیات رئیسه مجلس دانش آموزی شهرستان ها می باشد در استان به صورت فصلی تکشیل جلسه خواهد داد و مدیران و روسای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مدیرکل آموزش و پرورش در استان از مدعوین این جلسات خواهند بود .

لازم به ذکر است نمایندگان مجلس دانش آموزی کشور در استان چهار نفر می باشند که شهرستان بانه دو نماینده و سنندج و مریوان نیز هر کدام یک نماینده دارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=289882

برچسب ها

ثبت نظر

-