صندلی تخت‌خواب شو؛ آپشن جدید وانت فورد F-150+عکس

  • کد خبر : 288281
  • 04 آذر 1399 - 4:58
صندلی تخت‌خواب شو؛ آپشن جدید وانت فورد F-150+عکس

وانت فورد F-150 مدل ۲۰۲۱ به لطف صندلی‌های منحصربه‌فرد تخت‌خواب‌شو Max Recline، راهی کاملا جدید برای استراحت مشتریان در داخل خودرو خواهد داشت. این فناوری دارای پنج اختراع ثبت‌شده است و برای مدل سال ۲۰۲۱ در تیپ‌‌های کینگ رنچ، پلاتینیوم و لیمیتد وانت F-150 ارائه می‌شود. صندلی‌ها می‌توانند صاف و تا نزدیک ۱۸۰ درجه تا شوند و از کمر و گردن سرنشینان پشتیبانی می‌کنند.


صندلی تخت‌خواب شو؛ آپشن جدید وانت فورد F-150+عکس

بن کولهاویک، مهندس طراح صندلی، در این زمینه می‌گوید:
صندلی‌های جدید Max Recline در وانت فورد F-150 از تخت‌های قابل تنظیمی که در تلویزیون می‌بینید الهام گرفته شده‌اند تا به راحت‌تر شدن مشتریان ما هنگام استراحت در کابین کمک کنند. مشتریان F-150 دائماً در جاده یا محل کار قرار دارند و قادر به چند دقیقه استراحت هستند و این یک مزیت برای بهره‌وری روزانه است.
در طول توسعه، فورد ماه‌ها به مطالعه نحوه استفاده مشتریان از فضای داخلی وانت‌های خود برای استراحت پرداخت.


صندلی تخت‌خواب شو؛ آپشن جدید وانت فورد F-150+عکس

 
جکی دی مارکو، مدیر خط تولید وانت فورد، در این زمینه می‌گوید:
ما می‌دانیم افرادی که در مکان‌های ساختمانی یا معدنی کار می‌کنند از کابین وانت خود برای چرت زدن در زمان بیکاری و استراحت استفاده می‌کنند و همچنین ما دریافتیم که صاحبان معمولی نیز این کار را می‌کنند. هنگامی که دخترانم را به مسابقات هاکی برای تماشای بازی‌ها می‌بردم، یکی در صندلی عقب می‌خوابید و دیگری در کف وانت و این موضوع باعث به وجود آمدن ایده ساخت صندلی تخت‌خواب‌شو شد. ما به نظرمان رسید که باید این را اصلاح کنیم! 
هنگامی که مهندسان فورد به طراحی صندلی‌های جدید پرداختند، سیستمی را معرفی کردند که هدف آن ارائه «چرت راحت» است. کل کار ازطریق مکانیزمی انجام می‌شود که نیمه عقبی پایین صندلی را ۳/۵ اینچ بلند می‌کند تا سطحی صاف ایجاد شود؛ بنابراین از کمر پشتیبانی می‌کند. پشتی بالایی صندلی را نیز می‌توان برای پشتیبانی از گردن به جلو حرکت داد.


صندلی تخت‌خواب شو؛ آپشن جدید وانت فورد F-150+عکس

کولهاویک می‌گوید:
هیچ موتور اضافه در این صندلی‌ها وجود ندارد؛ فقط یک مکانیزم ساده است که به مشتری کمک می‌کند پشتی صندلی را با استفاده از عملکرد برقی خم شدن حرکت دهد. این طرح ساده و مؤثر است و ما اعتقاد داریم که مشتریان ما فقط با کمی استراحت بیشتر در اوقات فراغت، بازده بیشتری خواهند داشت و از این کار لذت خواهند برد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288281

ثبت نظر

-