ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۳ آذر ۹۹ +جزئیات

  • کد خبر : 288121
  • 04 آذر 1399 - 2:13
ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۳ آذر ۹۹ +جزئیات

شاخص بورس در ادامه روند صعودی، در سومین روز هفته نیز به روند افزایشی خود ادامه داد و امروز در پایان معاملات،  بازار سرمایه  با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی معادل ۱.۲۳ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۵ هزار و ۵۳۸ واحد ایستاد.

هم‌زمان با رشد ۱.۲۳ درصدی شاخص کل بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشد بیش از ۱.۵۴ درصدی همراه بود.

بنابراین گزارش در پایان معاملات امروز نمادهای شپنا، کگل، کچاد، شتران، وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل  بورس  داشتند. در پایان معاملات امروز نمادهای شستا، خودرو ، فملی، فولاد، وتجارت، شبندر و سیتا  در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 ارزش  سهام عدالت  نیز همسو با صعود شاخص کل بورس، افزایش یافت.

کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات امروز دوشنبه ۳ آذر ارزش سهام عدالتشان به  ۱۰ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۵۴۷ تومان رسید . ارزش این سهام معادل ۱.۵۱ درصد افزایش یافت که بر این اساس طی معاملات امروز ۱۶۲ هزار و ۸۸۳ تومان سود عاید سهامداران شده است.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۵۲۸ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با  رشد ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۱۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳  میلیون ۸۲۲  هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با  ۲.۹۸ درصد رشد  نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۲۵۲ تومان افزایش یافت. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288121

ثبت نظر

-