دمبله به بازی لیگ قهرمانان اروپای بارسلونا می‌رسد/ غیبت بوسکتس در تمرینات

  • کد خبر : 287563
  • 03 آذر 1399 - 17:49

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، پس از مصدومیت پیکه و سرخیو روبرتو که هر کدام بیش از ۲ ماه از میادین دور هستند، شب گذشته خبری منتشر شد که عثمان دمبله نیز آسیب دیده است.

خبرها حاکی از این بود که ستاره فرانسوی از ناحیه شانه مصدوم شده و همین خبر باعث نگرانی هواداران بارسلونا شد اما امروز او در تمرینات بارسلونا به خوبی تمرین کرد و اثراتی از مصدومیت در او نبود. از طرف دیگر بوسکتس در تمرین امروز هم حضور پیدا نکرد تا برای بازی بارسلونا همچنان غایب باشد.

دمبله که اکنون جانشین آنسو فاتی مصدوم شده در چند بازی اخیر خود عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذاشته است.

فرداشب بارسلونا در دیدار لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف اوکراین خواهد رفت.

 

دمبله

 

عثمان دمبله (فرانسوی: Ousmane Dembélé‎) (زادهٔ ۱۵ مهٔ ۱۹۹۷ در ورنن فرانسه) بازیکن فوتبال فرانسوی است. که برای باشگاه بارسلونا اسپانیا و تیم ملی فرانسه در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. دمبله حرفه خود را در رن، پیش از پیوستنش به بروسیا دورتموند در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد.

او با دورتموند به قهرمانی در جام حذفی آلمان رسید و در فینال این جام گلزنی کرد. او سال بعد با مبلغ اولیه ۱۰۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست. که دومین بازیکن فوتبال گران‌قیمت جهان به همراه پل پوگبا شد. او در اولین فصل حضورش با بارسلونا (فصل ۱۸–۲۰۱۷) قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد.

پس از ۲۰ بازی و به ثمر رساندن ۵ گل در سطح جوانان فرانسه، استعداد دمبله توجهات را به خود جلب کرد. در ۱۹ سالگی به تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شد. و در سال ۲۰۱۶ اولین بازی ملی‌اش را تجربه کرد. او به عنوان یکی از اعضای تیم فرانسه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفت. و قهرمانی در این جام را جشن گرفت.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

عثمان دمبله ؛ عصبانیت بارسلونا از عثمان دمبله و اصرار عجیب به ماندن در بارسا

گریزمن و دمبله فروشی نیستند

معاوضه دمبله با نیمار کلید می‌خورد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=287563

ثبت نظر

-