آنچه در مورد دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای باید بدانیم

  • کد خبر : 286807
  • 03 آذر 1399 - 8:48
آنچه در مورد دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای باید بدانیم

آنچه در مورد دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای باید بدانیم

اگر شما هم به رشته آرایشگری علاقه دارید و از برخورد با افراد مختلف لذت می برید، آرایشگری میتواند شغل مناسبی برای شما باشد. آرایشگری شغلی پرطرفدار است، بخصوص در میان خانم ها؛ اما باید بدانید برای موفقیت در این شغل باید مدرک دیپلم آرایشگری از آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر دریافت کرد.

اگر شما هم به رشته آرایشگری علاقه دارید و از برخورد با افراد مختلف لذت می برید، آرایشگری میتواند شغل مناسبی برای شما باشد. آرایشگری شغلی پرطرفدار است، بخصوص در میان خانم ها؛ اما باید بدانید برای موفقیت در این شغل باید مدرک دیپلم آرایشگری از آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر دریافت کرد. که در این زمینه آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی یکی از معتبر ترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران است . این آمورشگاه با ارائه ۵۸ رشته آرایشگری زیر نظر بهترین اساتید فنی حرفه ای با سابقه ۲۵ سال در حال فعالیت است . شما بعد از گرفتن مدرک آرایشگری خود میتوانید سالن آرایشی خود را افتتاح کرده و کسب درآمد خود را آغاز کنید. آرایشگری؛ در واقع هنری است که با استفاده از آن میتوان به بهتر شدن ظاهر دیگران کمک کرد.


اخذ مدرک دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای


درآموزشگاه های آرایشگری زنانه با توجه به اینکه در کدام رشته آرایشگری به آموزش و گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای  نیاز دارید. باید پیش نیازهای همان دوره را بگذرانید و موفق به اخذ مدرک دیپلم فنی حرفه ای شوید.


 برای مثال  در جهت آموزش آرایش دائم صورت و اخذ مدرک دیپلم فنی حرفه ای باید این دوره ها را بگذرانید:


– آموزش آرایش دائم ، آموزش تاتوی ابرو ، آموزش تاتوی هاشور


– آموزش میکروبلیدینگ ابرو ، آموزش میکروبلیدینگ فیبروز


– آموزش کاشت مژه ، آموزش کاشت ابرو


و در نهایت اخذ مدرک فنی حرفه ای آرایش دائم صورت ، مدرک مربیگری آرایش دائم ، مدرک بین المللی آرایش دائم و استخدام و شروع کار و کسب درآمد زیرنظر مربیان دلسوز و مجرب آموزشگاه


شرایطی که شما برای اخذ دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای باید داشته باشید:


۱-سن هنرجویان از ۱۶ سال به بالا باشد.


۲-مدرک دیپلم را دارا باشد.


۳- مربیان باید در آن زمانی که در آموزشگاه دوره را میگذرانند تمامی مواردی را که یک آرایشگر باید از آن اطلاع داشته باشد را به هنرجو تدریس می کند که این موارد عبارتند از :


اصلاح صورت و ابرو ـ  آرایش چهره ـ  رنگ ـ  فر ـ  مش  ـ کوتاه کردن مو ـ  شینیون .


دریافت مدرک بین المللی  آرایشگری برای کار در کشور دلخواه


 نحوه گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری:


این مدرک شامل دو دسته است:


مدرک بین المللی آرایشی زنانه


مدرک بین المللی آرایشی پیرایشی مردانه


مدرک بین المللی آرایشگری، یکی از مدارکی است که هنرجو بعد از گذراندن دوره آموزشی خود آن را دریافت میکند، که این مدرک شرایط خاصی نسبت به مدارک آرایشگری دیگر دارد که شامل:


۱٫این مدرک از مرجع معتبری صادر میگردد.


۲٫کشوری که این مدرک را ارائه میدهد،دارای اعتبار بین المللی در زمینه آرایش پیرایش، است.


این مدرک در سایت های رسمی و دولتی هر کشور قابل پیگیری است.


نحوه گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری؛ به این صورت است که شما باید ابتدا به مراکز فنی حرفه ای رفته و مدرک را در آنجا دریافت کنید، چون این مدرک دارای اعتبار است. که این مدرک را اگر به دارالترجمه ببرید میتوانید به زبان های دیگر ترجمه کنید که در صورت پذیرفته شدن کشور مورد نظر خود، میتوانید کار خود را در آن کشور نیز شروع کنید.


هزینه گرفتن مدرک آرایشگری زنانه:


هزینه گرفتن مدرک آرایشگری زنانه، به صورت سالیانه تغییر میکند. و اینکه شما بخواهید به صورت مبتدی آموزش ببینید و یا حرفه ای، آموزش های حرفه ای دارای دوره های متعددی است. در هر حال اگر قصد شرکت در کلاس های آموزشی آرایش پیرایش را دارید، باید با آموزشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید و در مورد هزینه گرفتن مدرک آرایشگری زنانه، بپرسید.


برای دریافت مدرک آرایشگری خود باید سرفصل های زیر را بگذرانید:


این سرفصل های ابتدایی برای هر آرایشگر است. آموزشگاه آرایشگری کژال جردن با مدیریت نازنین ربانی ۶۳ رشته تخصصی با ارائه مدرک معتبر دارد، و همه سرفصل های زیر را به صورت تخصصی به هنرجو های خود  تدریس میکند. اما شناخت ابتدایی سرفصل ها برای شروع کار آرایش پیرایش، لازم است.


۱: شناخت ابزار: شما باید با ابزار آرایشگری انواع شانه ها شسوار، شانه های پوش، رنگ، تقسیم، انواع قیچی ساده و پپتاز و.. آشنا شوید.


 ۲: تفکیک انواع پوست و مو: همانطور که میدانید که پوست و مو افراد با هم مختلف است و چند مدل پوست و مو را داریم: پوست و موی چرب، خشک، حساس، ترکیبی و معمولی؛ که نحوه آرایش پیرایش هر کدام متفاوت میباشد.


۳:  شناخت استاندارد ها و انواع محصولات شیمیایی آرایشی بهداشتی.


۴: کوتاه کردن موها(کوپ)


این نوع کوتاهی بر خلاف تصور عموم که فکر میکنند به یک شکل و بسیار آسان است، دارای انواع مختلفی است که شامل:


انواع کوپ زاویه نود درجه(کوپ مادر)


مدل صاف و یک دست صفر درجه


مدل پر ۱۸۰ درجه


و زیاد


کوپ گرد ترکیبی


مدل کوپ فانتزی شماره یک


مدل پر ۹۰ و ۱۳۵ درجه


۵: حالت دادن مو های کوتاه با سشوار


۶:  حالت دادن موهای بلند(شینیون): که شامل؛ پیچیدن مو، انواع پوش دادن مو، بستن مو، شینیون است که انواع شینیون مو نیز دارای آموزش های تخصصی و مبتدی است.


۷: محافظت از مو ها با ویتامینه ها و محصولات بهداشتی آرایشی: در دوره آموزش آرایش پیرایش، شما نکاتی در این زمینه کسب میکنید که می تواند کمک کننده در کار شما باشد و بتوانید افراد مراجعه کننده را نیز کمک کنید.


۸: رنگ کردن مو: یکی از سرفصل های مهمی است که باید هر آرایشگری با آن آشنا باشد که زمینه گستره ای دارد و اگر شما نمی خواهید در این زمینه تخصصی مشغول به کار شوید باز هم باید اطلاعات اولیه در باره آن را داشته باشید که شامل:


آشنایی با رنگ های گرم و سرد


آشنایی با دایره رنگ ها


آشنایی با رنگهای اصلی و فرعی


ساختمان و پایه رنگ


آشنایی با اکسیدان


کاتالوگ خوانی


اصول صحیح رنگ کردن مو


مش کردن


شناخت ابزار و لوازم مش کردن


آماده کردن ابزار و لوازم کار


روش های مش کردن(کلاه و فویل)


کار با واریاسیون


۹: فر کردن مو:


آشنایی با بازار و مواد


آشنایی با مراقبت های بعد از فر


نکات ایمنی و حفظ سلامت


شناسایی اصول مستقیم و غیر مستقیم فر مو


شناخت ابزار


تفکیک انواع پوست و مو


شناخت استاندارد ها و انواع محصولات شمیایی آرایشی بهداشتی


 


برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید وارد وب سایت http://nazaninrabani.ir/ شوید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286807

ثبت نظر

-