پرسپولیس ؛رسول باختر کارشناس مسائل حقوقی: احتمال تعلیق محرومیت آل کثیر زیر یک درصد است

  • کد خبر : 286413
  • 03 آذر 1399 - 1:50
پرسپولیس ؛رسول باختر کارشناس مسائل حقوقی: احتمال تعلیق محرومیت آل کثیر زیر یک درصد است
عیسی آل کثیر ؛ پرسپولیس

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال اعتقاد دارد که احتمال تعلیق محرومیت آل کثیر در بازه زمانی یک ماهه تا فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر یک درصد است.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

رسول باختر کارشناس مسائل حقوقی فوتبال با اشاره به شانس بسیار پائین پرسپولیس در پرونده تعلیق محرومیت عیسی آل کثیر عنوان کرد:

احتمال این تعلیق بسیار کم خواهد بود و شاید در این بازه زمانی یک ماهه تا فینال آسیا،  یکی دو درصد احتمال این باشد که باشگاه پرسپولیس بتواند حکم تعلیق موقت محرومیت عیسی آل کثیر را از cas بگیرد. گرفتن دستور موقت از دیوان عالی داوری ورزش خیلی سخت خواهد بود و آنها به این راحتی ها دستور موقت صادر نمی کنند، به خصوص در پرونده هایی مربوط به تبعیض نژادی یا توهین به قومیت ها سختگیری به مراتب بیشتر است و نکته مهم تر این هست که پرسپولیس روی عدم سوء نیت عیسی آل کثیر  تاکید دارد و  پافشاری میکند، حالا احتمال اینکه این ادله پرسپولیسی مورد پذیرش واقع شود خیلی کم است . همان روز اولی که شنیدم  afc از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده  که  مفهوم خوشحالی گل عیسی آل کثیر را برای آنها توضیح بدهد، در فضای مجازی گفتم که با فرستادن عکس های شادی پس از گل قبلی عیسی آل کثیر  شما نمی توانید اثبات کنید که این بازیکن قصد توهین نژادی نداشته، چون یک اشتباه  است حالا اینکه قبلا تکرار شده باشد دلیل بر این نیست که این اشتباه تطهیر شده باشد، اتفاقا میتوانست برای عیسی آل کثیر  خطرناک هم باشد و بگویند شما خیلی وقت است که این کار را انجام میدهید و کسی با شما برخورد نمیکند که خدارو شکر حداقل این دید را نسبت به آل کثیر نداشتند. اما در رابطه با اینکه بگویم قصدی نداشته و قبلا تکرار داست این موارد تاثیردر  پزونده نخواهد داشت کما اینکه در کمیته استیناف afc هم تاثیر نداشته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286413

برچسب ها

ثبت نظر

-