کریستین اریکسن کلید اینتر برای جذب هافبک شیاطین سرخ

  • کد خبر : 285689
  • 02 آذر 1399 - 15:47

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، سایت «فوتبال ایتالیا» خبر داد همچنان آینده کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی با اینتر در هاله ای از ابهام قرار دارد و این بازیکن باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

گزارش ها حاکی از آن است باشگاه پاری سن ژرمن تمایل دارد در زمستان این هافبک را به خدمت بگیرد. اینتر دوست دارد این بازیکن را معاوضه کند و نمی خواهد جای او خالی شود.

یکی از گزینه های روی میز نراتزوری انتقال اریکسن به منچستر یونایتد است و در ازای این بازیکن فرد، ستاره برزیلی شیاطین سرخ را به سن سیرو بیاورد. کونته زیادی به این هافبک برزیلی دارد و به همین خاطر به دنبال جذب این بازیکن در زمستان است.

البته علاوه بر فرد گزینه های دیگری نیز روی میزز اینتر وجود دارد. گرانیت ژاکا بازیکن آرسنال و انگولو کانته بازیکن چلسی از دیگر  گزینه های کونته برای معاوضه با اریکسن است.


بیشتر بخوانید:

احتمال فروش اریکسن در ژانویه


 

اولین بازی کریستین اریکسن در پیراهن اینتر (عکس) | طرفداری

 

کریستین اریکسن (زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۹۲) (۲۸ ساله) بازیکن فوتبال اهل کشور دانمارک است که در تیم اینتر میلان در سری آ ایتالیا بازی میکند.

وی برای دانمارک ۹۴ بازی انجام داده و ۳۱ گل به ثمر رسانده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، هافبک هجومی است.

۲۰۱۶
از باشگاه‌هایی که اریکسن در آنها بازی کرده. می‌توان به باشگاه فوتبال آژاکس و باشگاه فوتبال تاتنهام و باشگاه فوتبال اینتر میلان اشاره کرد.

باشگاه اینتر از اعضای بنیان‌گذار گروه ۱۴ است. که پس از فروپاشی توسط اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا جایگزین شد. از سال ۲۰۱۹، اینتر از نظر حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی ، اولین تیم در ایتالیا و ششمین تیم در اروپا می‌باشد. همچنین یکی از ارزشمندترین باشگاه‌های فوتبال در ایتالیا و جهان است.

ین باشگاه در ۹ مارس سال ۱۹۰۸ میلادی به وسیله گروهی شامل پانزده نفر (جورجیو موجیانی، بوسارد، لانا، برتولونی، دِٱلما، انریکو هینترمن، آرتورو هینترمن، کارلو هینترمن، پیترو دِلورو، هوگو ریتمن، هانس ریتمن، وُئلکل، مانر، وایپف و کارلو آردوسی) که اعتقاد برابری بازیکنان و انسان و استفاده یکسان از بازیکنان خارجی و بومی داشتند. تأسیس شده‌است.

 

 

 

>>>همچنین بخوانید:

کریستین اریکسن ؛ دورتموند هم به صف مشتریان کریستین اریکسن اضافه شد

جدایی زودهنگام اریکسن از اینتر

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285689

ثبت نظر

-