نیوز – اینتر همچنان به دنبال مشتری برای اریکسن

  • کد خبر : 283956
  • 01 آذر 1399 - 15:42

 

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد باشگاه اینتر همچنان در تلاش است تا مشتری خوبی برای کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اش پیدا کند.

نراتزوری در این رابطه با پاری سن ژرمن و آرسنال وارد مذاکره شده است. ستاره سابق تاتنهام در اندیشه‌های کونته جایی ندارد و این بازیکن دانمارکی باید سن سیرو را ترک کند.

اینتر به سن ژرمن پیشنهاد معاوضه اریکسن با لئاندرو پاردس را داده است. همچنین به آرسنال نیز پیشنهاد کرده تا گرانیت ژاکا را به خدمت بگیرد و به جای او این ستاره دانمارکی را به توپچی ها تقدیم کند.

البته منچستریونایتد همچنان مشتری این هافبک دانمارکی است. باید دید اینتر در زمستان پیش رو اریکسن را به کدام تیم منتقل می کند.

 

 

اریکسن

 

 

کریستین اریکسن (زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۹۲) (۲۸ ساله) بازیکن فوتبال اهل کشور دانمارک است که در تیم اینتر میلان در سری آ ایتالیا بازی میکند.

وی برای دانمارک ۹۴ بازی انجام داده و ۳۱ گل به ثمر رسانده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، هافبک هجومی است.

از باشگاه‌هایی که اریکسن در آنها بازی کرده. می‌توان به باشگاه فوتبال آژاکس و باشگاه فوتبال تاتنهام و باشگاه فوتبال اینتر میلان اشاره کرد.

اشگاه فوتبال اینترناتسیوناله میلانو (ایتالیایی: Football Club Internazionale Milano‎ تلفظ ایتالیایی: [ˌinternattsjoˈna:le]) که معمولاً با عنوان اینتر میلان یا اینتر شناخته می‌شود. یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در شهر میلان، ایتالیا است. اینتر تنها تیم ایتالیایی می‌باشد که به سری بی سقوط نکرده‌است.

این باشگاه در ۹ مارس سال ۱۹۰۸ میلادی به وسیله گروهی شامل پانزده نفر. (جورجیو موجیانی، بوسارد، لانا، برتولونی، دِٱلما، انریکو هینترمن، آرتورو هینترمن، کارلو هینترمن، پیترو دِلورو، هوگو ریتمن، هانس ریتمن، وُئلکل، مانر، وایپف و کارلو آردوسی) که اعتقاد برابری بازیکنان و انسان و استفاده. یکسان از بازیکنان خارجی و بومی داشتند. تأسیس شده‌است.

انتهای پیام/

 

>>همچنین بحوانید:

احتمال فروش اریکسن در ژانویه

کریستین اریکسن ؛ دورتموند هم به صف مشتریان کریستین اریکسن اضافه شد

جدایی زودهنگام اریکسن از اینتر

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=283956

ثبت نظر

-