وبینار تخصصی مد و لباس با هدف “تکنیک های افزایش فروش”

  • کد خبر : 283788
  • 01 آذر 1399 - 13:50
وبینار تخصصی مد و لباس با هدف “تکنیک های افزایش فروش”

وبینار تخصصی مد و لباس با هدف "تکنیک های افزایش فروش"

وبینار تخصصی مد و لباس با هدف “تکنیک های افزایش فروش”؛ فروش مزونی و اینستاگرامی با حضور دکتر مریم السادات خرم دره دبیر انجمن فعالان تخصصی حوزه حجاب، دکتر سینا کازرونیان موسس و مدیرعامل زیبو، دکتر وحید کیا مشاور عالی کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران و حمید مجرد مدرس دوره های سوشال مدیا به همت شرکت باتاب اندیش برگزار شد.

جواهر غافلی مدیرعامل گروه باتاب در خصوص این وبینار گفت: باعث خرسندی است که اولین وبینار تخصصی مد و لباس با رویکرد فروش و ارزش فروش اینستاگرامی که بیشتر جنبه آموزشی داشت تا برگزاری همایش؛ با استقبال و رضایت مخاطبان قرار گرفت.


وی تاکید کرد: طی ماه های اخیر و با توجه به شرایط سخت کرونا؛ بسیاری از مشاغل تحت تاثیر کووید ۱۹ قرار گرفتند و بسیاری از مشاغل سقوط کرده و از بین رفتند؛ بر همین اساس با نیازسنجی صورت گرفته در صنعت مد و لباس که چه مواردی می تواند این بخش را از بحران موجود حمایت کند؛ تصمیم به برگزاری وبیناری با رویکرد توجه به فروش اینستاگرامی گرفتیم. 


غافلی تاکید کرد: برای این منظور از اساتید متخصص و مطرح این حوزه برای استفاده از تکنیک های افزایش فروش، رضایتمندی مشتریان، همچنین چگونگی استفاده از تصاویر و کپشن ها و هشتک های مناسب و ارائه راهکارهای افزایش فروش دعوت به همکاری کردیم که خوشبختانه اولین وبینار تخصصی مد و لباس با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار شد.


وی در پایان گفت: تا  پایان سال ۴ وبینار دیگر برگزار خواهد کرد ..


دکتر خرم دره دبیر انجمن فعالان تخصصی حوزه حجاب در حاشیه “وبینار تخصصی مد و لباس، گفت”


دنیای پساکرونا؛ دنیای متفاوت تری خواهد بود و


نباید اجازه دهیم صنعت مد و لباس آسیب جدی تری ببیند. 


بعد از شیوع ویروس کرونا؛ کسب و کارها در حوزه مد و لباس در کشور همچون سایر مشاغل آسیب جدی دید که نیاز هست برای این مهم تدبیر ویژه ای اندیشیده شود.


دکتر خرم دره در ادامه افزود: در همین راستا مزون داران مرکز باتاب با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر علمی کاربردی واحد ۴۸ تهران وبینار تخصصی مد و لباس برگزار کردند تا توجه به نیاز حوزه طراحان کشور، مزون داران، فعالان عرصه مد و لباس و نیاز فروش به صورت مجازی و اینترنتی را تامین و فراهم کنند.


دکتر خرم دره دنیای پساکرونا را دنیایی متفاوت بر شمرد و سبک زندگی مردم را بسیار متفاوت تر از گذشته پیش بینی کرد و گفت: از این پس ما وارد سبک زندگی مجازی می شویم و می توان با عدم حضور در فضای بازار و خرید غیرحضوری نیازها را تامین کرد و آسیب های وارده به کسب و کارها به دلیل عدم مراجعه خریداران را به حداقل رساند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از این وبینار آموزش تکنیک های فروش در فضای اینستاگرام و ارائه راهکارهای افزایش ارتباط با مخاطبان با برگزاری چالش ها و مسابقات است.


دکتر وحید کیا مشاور عالی کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران نیز در حاشیه این وبینار به خبرنگار ما گفت: کشور ما طی سال های اخیر به دلیل تحریم های مختلفی که همواره وجود دارد؛ در بستر اقتصادی دچار مشکلات عدیده ای شده که این روزها کرونا نیز مزید بر علت شده است و متاسفانه شرایط را برای فعالان اقتصادی بالاخص در حوزه مد و پوشاک و فشن به شدت سخت تر از گذشته کرده است؛ لذا ضرورت برگزاری چنین دوره های تخصصی که بتواند در زمینه برندسازی، فروش و بازاریابی تحت عنوان بستری به نام اینستاگرام به شدت می تواند حائز اهمیت باشد.


وی تاکید کرد: آنچه مسلم است؛ اینکه ما در ایران تازه با اینستاگرام آشنا شده‌ایم و در واقع فضای مجازی بعد از کرونا به شدت مورد استقبال و رضایت عموم قرار گرفته است؛ به همین خاطر بسیاری از فعالان اقتصادی ما در حوزه های فعالیت خود تلاش بسیاری می‌کنند، اما راه به جایی نمی برند؛ چراکه با الگوریتم های فضای مجازی و تارگت مارکت های اصلی حوزه کاری خود آشنایی ندارند. به همین دلیل لازم دانستیم با همکاری شرکت باتاب اندیش دوره‌ای برگزار کنیم که بتواند راهکارهای مورد نیاز را به فعالان این صنعت ارائه دهد.


وی در پایان تاکیدکرد: این دوره کاملاً کاربردی است و همه مفاهیم به صورت فرمول و تکنیک به متقاضیان ارائه می شود تا بتواند راهگشای افراد باشد و در زمینه رونق و توسعه کسب و کارهای موجود و حتی خلق کسب و کارهای جدید تاثیرگذار باشد.



لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=283788

ثبت نظر

-