اوجوگو: طارمی هواداران پورتو را خوشحال می‌کند / او امروز در ترکیب اصلی است

  • کد خبر : 283642
  • 01 آذر 1399 - 12:11

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، امشب از ساعت ۱۸ در جام حذفی پرتغال، پورتو میهمان تیم فبریل دو بارییرو است.

همانطور که از پیش گمانه زنی می‌شد، اوجوگو امروز نوشت که طارمی در ترکیب اصلی پورتو خواهد بود.

او در گزارش خود به تمجید از ستاره‌های جدید پورتو پرداخت و اظهار داشت مهدی طارمی، تونی مارتینز و اوانیلسون خوشحالی را به هواداران پورتو ارزانی خواهند داشت.

مهدی طارمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. وی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد.

طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های شاهین بوشهر، ایران‌جوان بوشهر و الغرافه را نیز دارد.طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت.

پورتو

طارمی و پرتو

در شهریور ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغال یعنی پورتو پیوسته است.

او ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کارلوس کیروش دعوت شد. طارمی در جشن بهترین‌های لیگ برتر چهاردهم (۹۴–۱۳۹۳) به عنوان بهترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد.

او در این مراسم در چهار رشته از جمله بازیکن سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود. وی همچنین در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

مهدی طارمی یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود؛ او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های ۳ امتیازی زد و در این مسابقات عملکرد خوبی داشت.

وی در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان ایران حضور داشت. و در هر سه مسابقه به میدان رفت.

مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت. و در مجموع این مسابقات با زدن ۳ گل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

انتهای پیام/

 

>>>همچنین بخوانید:

پرسپولیس ؛ علی خدادادی ، مهاجم مدنظر پرسپولیس برای تقویت خط حمله

سنگین‌ترین شکست ژرمن‌ها پس از ۶۶ سال/ تورس در کنار مربی طارمی ایستاد

خشوی با هم‌تیمی طارمی؛ کرونا لطفاً پیراهنت را به من بده +عکس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=283642

ثبت نظر

-