حسین پاشایی ؛ واکنش مربی پیکان به عدم انتقال مدافع تیمش به پرسپولیس

  • کد خبر : 282795
  • 30 آبان 1399 - 20:11
حسین پاشایی ؛ واکنش مربی پیکان به عدم انتقال مدافع تیمش به پرسپولیس
حسین پاشایی

حسین پاشایی گفت: ضمن احترام به پرسپولیس، ما مسئولیت فنی پیکان را بر عهده داریم و به دنبال این هستیم که پیکان نتیجه بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

حسین پاشایی در خصوص دیدار برابر شهر خودرو گفت:

همانطور که می دانید مدت کوتاهی است مسئولیت هدایت پیکان را بر عهده گرفتیم. هفته گذشته بازی را با وجود اینکه حقمان باخت نبود واگذار کردیم. کم و کاستی هایی در تیم ما وجود دارد ولی امیدوارم پیکان را به عنوان یک تیم بالای جدولی معرفی کنیم.در بازی فردا محکوم به برد هستیم تا نتیجه دلخواه مدیران ایران خودرو و همچنین کادر فنی را کسب کنیم.

مربی پیکان با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش گفت:

همه دیدند تیم ما مستحق باخت نبود ولی تیمی که می بازد حتما اشکالاتی دارد. ما زمان کافی نداشتیم و فقط ۷-۸ جلسه تمرین کردیم. ضمن احترام به کادر فنی قبلی پیاده کردن افکار تارتار زمان می برد. فوتبال ماشین نیست که قطعاتش را کنار هم قرار بدهیم. ما در این ۷-۸ روز یا فقط در حال ریکاوری یا در حال بازی بودیم. اگر لیگ تعطیل شود این فرصت به دست می آید که افکار و راه و روش تارتار را به تیم تزریق کنیم.

حسین پاشایی افزود:

شاید تا یک ماه دیگر بتوانیم بگوییم این تیم تحت نظر ما بوده است. ما  حتی دو سه بازیکن تیم را نمی شناختیم و تازه چند روز است با آنها آشنا شدیم چون این نفرات با سلیقه کادر فنی قبلی جذب شده اند. برای ساختن پیکان حداقل یک ماه زمان نیاز داریم. دوست داریم پیکان مثل سالهای گذشته نباشد که تا روز آخر برای ماندن می جنگید.

مربی پیکان در خصوص انتقال روستایی از پرسپولیس به پیکان و اینکه قرار بود به جای این مهاجم یک مدافع راهی سرخپوشان شود گفت:

ما نمی توانستیم تیم خودمان را ضعیف کنیم چون در ۲-۳ پست دچار مشکل هستیم. ضمن احترام به پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، ما مسئولیت فنی باشگاه پیکان را بر عهده داریم و فقط به دنبال این هستیم که پیکان نتیجه بگیرد. برای مدیر باشگاه تا تدارکات پیکان اعتلای نام این باشگاه مهم است. شاید برای هواداران پرسپولیس دلخوری به وجود آمده ولی ما مسئول هستیم و نباید تیم خودمان را ضعیف کنیم.تارتار هر جایی بوده برای موفقیت تیمش تلاش کرده و در پیکان هم هدفی جز این ندارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=282795

برچسب ها

ثبت نظر

-