پیش‌بینی ۸ تحلیل‌گر از وضعیت امروز بورس پایتخت + جدول

  • کد خبر : 278540
  • 28 آبان 1399 - 3:19

 

 

پیش‌بینی 8 تحلیل‌گر از وضعیت امروز بورس پایتخت + جدول

پیش‌بینی ۸ تحلیل‌گر از وضعیت امروز بورس پایتخت

نیوز:

به گزارش نیوز تحلیل‌گران تاکید می‌کنند: دیروز ورود پولحقیقی‌ها به بازار ۸۴۷ میلیارد تومان بود که پیش‌بینی می‌شود این روند امروز هم تکرار شود.

بازگشایی و صف خرید شستا

علاوه بر این انتشار خبر سقف نرخ سود در بازار بین بانکی تا سقف ۲۰ درصد و افزایش سقف صندوق های سرمایه گذاری توسط رئیس بانک مرکزی خبر خوبی برای بازار بود. ازسوی دیگر با بازگشایی و صف خرید شستا بسیاری از نگرانی‌های بازار از بین رفت.

صعود قیمت‌های جهانی و ثبات نرخ دلار

در این زمینه این نکته نیز قابل توجه است که با صعود قیمت‌های جهانی و ثبات نرخ دلار نیما تاحدود زیادی پارامترهای نگرانی بازیگران بورس پایتخت از میان رفته است.

با این حال نباید از این نکته نیز گذر کرد که در چهار ماهی که از ریزش بازار می گذرد، تمام مثبت‌های بازار دو سه روزی بیشتر دوام نمی آوردند و در حقیقت نویز کوچکی در مسیر ریزش بودند.


>>>بیشتر بدانید

سهم های پر تقاضا در بورس

 


قیمت دلار | شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز

 

بورس پایتخت و روند جدید در بازار

اما از ابتدای هفته جاری شاهد شکل گیری روند جدیدی در بازار هستیم که شاید بتواند قاعده ۴  ماه  اخیر را تغییردهد. هنوز برای پاسخ به این پرسش که آیا روند صعودی جدیدی آغاز شده یا نه، زود است.

پاسخ به این پرسش در هفته آینده و زمانی که بازار با کاهش (اصلاح) قیمتی مواجه شود، مشخص خواهد شد. در واقع چه این رشد، آغازی بر یک روند صعودی باشد و چه سرعت گیری در روند نزولی چندماهه، در هر دو صورت باید هفته بعد با کاهش نسبی قیمتها مواجه باشیم.ولی تقابل عرضه و تقاضا در آن روزهای کاهشی، می تواند روند آتی بازار را مشخص سازد.

باهمه این تحلیل‌ها بسیاری از بازیگران بورس امیدوارندکه آخرین روز کاری هفته، مهم‌ترین مقاومت شاخص کل که محدوده‌ ۱ میلیون و ۳۱۵ هزار واحدی است شکسته شود.آنان تاکید می‌کنندچهارشنبه می‌تواند نقطه عطفی برای برگشت بازار به روند صعودی محسوب شود.

 

پیش بینی 28 آبان 99

>>>خبر مرتبط

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=278540

ثبت نظر

-