لایک جنجالی توسط اینستاگرام پاپ

  • کد خبر : 277300
  • 27 آبان 1399 - 11:54
لایک جنجالی توسط اینستاگرام پاپ

 

نیوز: لایک جنجالی توسط اینستاگرام پاپ

صفحه رسمی اینستاگرام پاپ فرانسیس ، رهبر کاتولیک‌های جهان، در اینستاگرام تصویر نیمه برهنه مدلی را لایک کرده (پسندیده)؛ اقدامی که دستمایه شوخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با او شده است.

 

چشم چرانیِ مجازیِ پاپ یا خطای واتیکان

 

ناتالیا گاریبتو، مدلی که عکس او مورد پسند صفحه رسمی او قرار گرفته با انتشار توئیتی طنز نوشته است:«حداقل من به بهشت می‌روم.» خانم گاریبتو مدل مبلغ بیکینی است.

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز با انتشار پیام‌هایی توجه مخاطبان خود را به این جمله  فرانسیس جلب کرده‌اند که گفته است که رابطه خوب جنسی و غذا از جمله موهبت‌های الهی است که مستقیما از سوی خداوند برای انسان نازل شده است.

هنوز مشخص نیست که اقدام صورت گرفته توسط صفحه رسمی اینستاگرام  فرانسیس، تصادفی بوده یا عمدی.

تاکنون مدیر ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی واتیکان در مورد این اقدام اظهار نظری نکرده است.

پاپ فرانسیس: بجای سگ و گربه، فرزند بیاورید -  نیوز

پاپ

پاپ یا پاپا (به لاتین: Papa، به معنی پدر) اسقف رم و رهبر کلیسای جهانی کاتولیک است. تقدم اسقف رم تا حد زیادی ناشی از نقش او به عنوان جانشین سنتی پطرس، که اعتقاد بر این است که عیسی قدرت «وصل و فصل کردن» و کلیدهای بهشت را به او داده و او را «صخره‌ای» نامیده که کلیسا باید بر آن ساخته شود، است. فرد کنونی پاپ فرانسیس است که در ۱۳ مارس ۲۰۱۳ انتخاب و جانشین بندیکت شانزدهم شد.

پاپ فرانسیس: خدا همجنسگرایان را دوست دارد!!!

تاریخ باستان

تاریخ‌شناسان کاتولیک و غیر کاتولیک به اتفاق می‌گویند. که بنیان‌گذاری مقام پاپی به شکل امروزی، در قرن‌های پس از ورود پطرس به رم در سال ۵۰ میلادی توسعه یافت. در طول اولین قرن کلیسای مسیح، پایتخت رم به عنوان مرکز مسیحیت شناخته می‌شد. زیرا توسط پطرس بنا نهاده شده بود. ولی مراجع ناچیزی راجع به قرن اول و برتری پاپ رم در خارج از رم وجود دارد.

به نظر برخی تاریخ شناسان، حقایقی مثل نامهٔ امان رم به کورینتیانس  و اینکه سنت ایگناتیوس اهل آنتیوچ در نامه‌ای که به رم نوشته بود از کلمات رهبری کردن و مردم رم استفاده کرده بود، را دلیلی بر اثبات مقام پا.پی در آن سال‌ها می‌دانند. برخی نیز اعتقاد دارند که این مدارک فقط بر برتری شرف و افتخار رم دلالت دارد.

پویشگر: خبرپو
منبع: برترین ها

>>>همچنین بخوانید:

پاپ فرانسیس: همه ما باید مطیع «خانم کرونا» باشیم!

حمایت پاپ از اتحادیه‌های همجنسگرایان

دعا عجیب پاپ فرانسیس!

درخواست پادرمیانی از پاپ برای لغو تحریم های آمریکا علیه ایران +عکس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=277300

ثبت نظر

-