هدیه کاظمی: به خاطر سهل‌انگاری هیات به اردو دعوت نشدم/ نتیجه خوب یعنی کسب سهمیه

  • کد خبر : 277269
  • 27 آبان 1399 - 11:38
هدیه کاظمی: به خاطر سهل‌انگاری هیات به اردو دعوت نشدم/ نتیجه خوب یعنی کسب سهمیه

 

 

نیوز:هدیه کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز، درباره عدم حضورش در مسابقات قهرمانی کشور، اظهارداشت: ۲ هفته آخر شهریور از ناحیه کمر آسیب دیدم به همین دلیل نتوانستم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم.

* سهل انگاری هیات باعث شد به اردو دعوت نشوم

وی در پاسخ به این سوال که به همین دلیل به اردوی تیم ملی هم دعوت نشده، خاطرنشان کرد: دعوت نشدن من به اردوی ملی به خاطر سهل انگاری نایب رئیس استان هرمزگان است که نامه‌های پزشکی مرا به فدراسیون ارسال نکرده بود.

ملی‌پوش کایاک ایران با اشاره به صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشته، گفت: من با آقای سهرابیان صحبت کردم. تمریناتم را انجام می‌دهم و با مربی تیم در ارتباط هستم. چون مدارک پزشکی من به کمیته فنی ارسال نشده بود فدراسیون هم نتوانست کاری انجام دهد.

* مربی تیم ملی در جریان تمرینات من هست

این بانوی قایقران کشورمان ادامه داد: من مدارک را چند روز پیش به فدراسیون تحویل دادم. امیدوارم با نظر رئیس فدراسیون، کمیته فنی و مربی تیم از اردوی بعدی در تمرینات شرکت کنم. البته الان تمریناتم را لغو نکردم و خانم مجللی در جریان همه تمرینات من هست.

 

 

 

 

هدیه کاظمی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، عنوان کرد: الان در شرایط خوبی قرار دارم و ۲ هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ام. دیسک من برای نخستین بار نبود که بیرون می‌زد.

* مشکلی برای تمرین در آب ندارم

کاظمی درباره اینکه برای شروع تمرین در آب مشکلی ندارد، یادآور شد: با پزشکان فدراسیون پزشکی هم صحبت کردم و مشکلی برای تمرین وجود ندارد. در این مدت استراحت مطلق بودم و بعد از مدتی تمریناتم را آغاز کردم. ان شالله از اردوی بعد فکر می‌کنم با مدارکی که ارائه دادم اگر تصمیم فدراسیون باشد به اردو می‌آیم. اگر به هر دلیلی تصمیم این بود که نباشم به این موضوع احترام می‌گذارم.

 

به خاطر سهل‌انگاری هیات به اردو دعوت نشدم/ نتیجه خوب یعنی کسب سهمیه

* هدیه کاظمی: کسب سهمیه همیشه سخت است

ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که از وضعیت رقبا در بحران کرونا اطلاعی دارد یا خیر، اظهارداشت: رقیبان در این مدت تمرین داشته‌اند. همه کشورها در این مدت مثل ما تمرین کرده‌اند. اگر چه اردو نبود اما تمرینات برگزار می‌شد. کسب سهمیه المپیک همیشه سخت بوده و با شرایط موجود اتفاقات زیادی ممکن است برای ورزشکاران جهان رخ دهد. امیدوارم همه مردم سلامت باشند، مسابقات خوبی هم برگزار شود و ما هم بتوانیم با کسب نتیجه خوبی بگیریم که در واقع نتیجه خوب همان کسب سهمیه است.

 

بیشتر بخوانید :

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=277269

ثبت نظر

-