اسکرابلچاتوف با میلاد عبادی‌ پور از سد بدزین گذشت

  • کد خبر : 274798
  • 26 آبان 1399 - 2:38
اسکرابلچاتوف با میلاد عبادی‌ پور از سد بدزین گذشت

 

 

نیوز: در این دیدار که پس از وقفه چند هفته‌ای به دلیل همه‌ گیری ویروس کرونا به میزبانی تیم بدزین با حظور میلاد عبادی پور برگزار شد، اسکرابلچاتوف با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ برابر حریف خود به برتری رسید.

میلاد عبادی پور، دریافت‌کننده ملی‌پوش کشورمان در این دیدار حضور داشت و با کسب ۱۰ امتیاز، نقش موثری در پیروزی تیمش داشت.

اسکرابلچاتوف با این پیروزی در ششمین مسابقه فصل، ۱۲ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ لهستان (پلاس‌لیگا) جای گرفت.

عبادی‌ پور و هم‌تیمی‌هایش، روز شنبه هفته آینده با کوپروم لوبین دیدار می‌کنند.

 

 اسکرابلچاتوف با میلاد عبادی‌ پور از سد بدزین گذشت

 

میلاد عبادی‌ پور و تیم ملی

میلاد عبادی ‌پور قره‌حسنلو  (زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۷۲ در ارومیه) بازیکن والیبال اهل ایران و عضو تیم ملی والیبال ایران و باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان است.

او سابقهٔ حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در سال ۲۰۱۳ و حضور در تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامهٔ خود دارد. وی همچنین جوان‌ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود. عبادی ‌پور در سال ۱۳۹۳ بعد از سه فصل حضور در کاله، به شهرداری ارومیه پیوست.

 

 اسکرابلچاتوف با میلاد عبادی‌ پور از سد بدزین گذشت

 

وی سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود سپری کرد و در سال ۱۳۹۶ به صورت قرضی به الریان قطر پیوست.

وی در سال ۲۰۱۷ با عقد قراردادی یک‌ساله از تیم بانک سرمایه به تیم اسکرا بلچاتوف پیوست. بدین ترتیب میلاد عبادی‌ پور اولین بازیکن ایرانی نام گرفت که در لیگ لهستان بازی می‌کند.


>>>بیشتر بخوانید

باخت اسکرا در شب درخشان عبادی‌پور

 


 اسکرابلچاتوف با میلاد عبادی‌ پور از سد بدزین گذشت

درخشش میلاد عبادی پور

میلاد عبادی ‌پور پس از سه فصل حضور در تیم کاله مازندران و کسب عنوان قهرمانی با این باشگاه در لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا، مورد توجه کادرفنی تیم ملی والیبال مردان ایران قرار گرفت و برای حضور در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ توسط اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شد و اولین مسابقه ملی او در سن بیست سالگی مصادف با نخستین بازی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ برابر تیم ملی ایتالیا بود که ایران نتیجه را در سه ست متوالی به حریف خود واگذار کرد.
عبادی‌پور: زندگی بدون والیبال سخت است/ شرکت در تورنمنت والیبال ساحلی جالب خواهد بود- اخبار والیبال|بس - اخبار ورزشی تسنیم - Tasnim
>>>خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=274798

ثبت نظر

-