ترامپ فقط ۹ روز تا تغییر نتیجه انتخابات مهلت دارد

  • کد خبر : 274161
  • 25 آبان 1399 - 18:05

 

 

 

تغییر نتیجه انتخابات

 

نیوز: تهران (پانا) – در حالی که ایالت‌های پنسیلوانیا، جورجیا و میشیگان برای تایید تغییر نتیجه انتخابات آماده می‌شوند و تیم انتخاباتی ترامپ هم به شکایت در دادگاه‌ها با ادعای تقلب ادامه می‌دهد، ترامپ تنها ۹ روز دیگر فرصت دارد تا این شکست انتخاباتی را به نفع خود تغییر دهد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ فرصت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای تغییر نتایج انتخابات سوم نوامبر، رو به اتمام است.

تیم انتخابات او چندین شکایت در ایالت‌های مهم با ادعای وقوع تقلب انتخاباتی به جریان انداخته است اما دادگاه‌ها این ادعاها را رد کرده و تاکید دارند که کمپین ترامپ سندی در اثبات این ادعاها ارائه نمی‌کند.

در همین حال، ایالت‌های سرنوشت‌ساز کلیدی ظرف ۹ روز آتی تغییر نتیجه انتخابات را تایید می‌کنند. میشیگان و پنسیلوانیا تا ۲۳ نوامبر فرصت دارند تا نتایج را رسمی کنند.

مقام‌های ویسکانسین سه‌شنبه نتایج انتخابات را تایید کردند، اما آخرین مهلت این ایالت برای تایید رسمی نتایج تا اول دسامبر است.

با توجه به اینکه تصور می‌شود جو بایدن ۱۶ رای الکترال جورجیا را به دست آورد، به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شناخته می‌شود. مقام‌های جورجیا گفته‌اند که تمام آرای این ایالت را به صورت دستی بازشماری می‌کنند. پس از بازشماری، جورجیا باید نتایج را تا مهلت ۲۳ نوامبر تایید کند.

 

>>>خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=274161

ثبت نظر

-