درآمدی بر صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش

  • کد خبر : 274024
  • 25 آبان 1399 - 16:56
درآمدی بر صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش

 

 

یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۷

صنعت چرم

 

درآمدی بر صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش

به گزارش نیوز: مقالات مرتبط با صنعت چرم و صنایع وابسته به آن در سمینار تخصصی صنعت کفش مورد بررسی و تحلیل قرارگرفت .

مقالات تحقیقات پزشکی

از جمله این مقالات تحقیقات پزشکی در خصوص کفش، درآمدی بر صنعت چرم و صنایع مربوط به رعایت اصول ارگونومی در کفش های طبی، ویژگی و معیارهای کفش طبی راحتی زنانه بوده که در این سمینار ارایه شده است.

به گزارش روابط عمومی سمینار تخصصی صنعت کفش در جریان برگزاری رویداد و سمینار تخصصی کفش و صنایع وابسته مقاله دکتر علیرضا مسیبی از شرکت پایپا طب، عنوان نخستین مقاله برتر در حوزه تولید کفی های طبی و کفش های دیابتی را دریافت کرد.

روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ،۱۳۹۹ مرکز آموزش علمی کاربردی صنعتی و بین المللی کوشا و رعد، میزبان دومین سمینار تخصصی کفش و صنایع وابسته بودند که در جریان این مراسم، دکتر سمانه سجادی، به عنوان نائب دبیر سمینار ضمن تشکر از آقای علی غریبی، مدیر گروه تولید و صنعتی تیمکس، دکتر اعظم بیات رئیس دانشگاه توانبخشی رعد، مهندس امیرحسین بروجردی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی بین المللی کوشا، به منظور مساعدت ایشان در روند اجرایی این سمینار به تشریح هدف از برگزاری این برنامه پرداخت.

دکتر سجادی به محورها و رویدادهای این سمینار که شامل ارگونومی و استاندارد های کفش، فناوری های نوین در مواد و ماشین آلات تولید و همچنین کفش مناسب برای افراد دارای معلولیت بود، اشاره کرد.

مقاله های سمینار

در این سمینار، مقاله های برتری از آقایان مهندس سلیمی، دکتر حسن سعیدی، دکتر مجیدی، دکتر اعزازی، دکتر غریب، دکتر شاهمیری، مهندس علیرضا مسیبی، مهندس حسن پور و دکتر معتمدزاده با موضوع های مختلفی از جمله تحقیقات پزشکی در خصوص کفش، درآمدی بر صنعت چرم و صنایع مربوط به رعایت اصول ارگونومی در کفش های طبی، ویژگی و معیارهای کفش طبی راحتی زنانه ارائه، ارزیابی و تعیین شد که مقاله آقای دکتر علیرضا مسیبی، از شرکت پاپیا طب، عنوان نخستین مقاله برتر در حوزه تولید کفی های طبی و کفش های دیابتی را دریافت کرد.

در پایان این مراسم نیز، تیزری از کلیه سمینار تهیه و پخش و از کتابی تحت عنوان ” روش های نوسازی صنعت کفش” توسط خانم دکتر سمانه سجادی و کلیه عوامل مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا رونمایی شد.

همچنین در اختتامیه این سمینار، از خانم دکتر سجادی، دکتر اعظم بیات، رئیس دانشگاه موسسه توانبخشی رعد، دکتر فرهاد علیزاده، مهندس سلیمی به عنوان یکی از داوران حاضر در مراسم و کلیه دست اندرکاران و ایده های برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد و تندیس و لوح تقدیری نیز به رسم یادبود ارائه شد به این امید که با برگزاری چنین رویدادهای مهم و موفقیت آمیزی، هدف اصلی و مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی که برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه است، تحقق پیدا کند.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=274024

ثبت نظر

-