لیست و قیمت هتل در مادرید

  • کد خبر : 273899
  • 25 آبان 1399 - 15:59
لیست و قیمت هتل در مادرید

لیست و قیمت هتل در مادرید

اسپانیا پنجمین کشور پهناور قاره اروپا به‌حساب می‌آید. پایتخت و بزرگترین شهر آن مادرید، سالانه میزبان هزاران توریست از سراسر جهان است. مهمان‌نوازی مردم محلی، غذاهای بسیار خوب و خوشمزه؛ این‌ها چیزهایی هستند که باعث می‌شوند بیشتر از آنچه انتظار داشته باشیم، در مادرید لذت ببریم و همین امر مادرید را به یکی از نقاط توریستی دنیا تبدیل کرده‌ است.

مادرید را می‌توان شهری با مردمان سرزنده، سبک زندگی شاد و جشن‌های هیجان‌انگیز مقصد عالی برای سفر دانست. ازجمله جاذبه‎های مادرید، کاخ‌ها و ساختمان‌های قدیمی با معماری بسیار زیبا هستند که برخی اکنون تبدیل به موزه شده‌اند. این جاذبه‌ها کنار معماری مدرن زیبایی شهر را چندین برابر کرده ‌است.


راه‌های رزرو هتل مادرید


هنگام تصمیم برای سفر بعد از انتخاب مقصد نکته مهم و با اهمیت محل اقامت شما خواهد بود. شهر مادرید به‌عنوان شهر توریستی از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوب برخوردار است. تنوع هتل‌های مادرید فراوان به‌نظر می‌رسد و شما می‌توانید با توجه به امکانات و نیاز خود به رزرو هتل مادرید بپردازید.


 بیشتر هتل‌های مادرید این قابلیت را دارند که از طریق سایت خود رزرو اتاق را انجام دهید. راه دیگر رزرو هتل در مادرید مراجعه به دفاتر آژانس‌های هواپیمایی است. برخی از کاخ‌ها و ساختمان‌های قدیمی با بازسازی مناسب تبدیل به هتل‌های مادرید شده‌اند و برای رزرو هتل مادرید گزینه‌ای عالی هستند.


هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د پتا


هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د پتا  هتلی لوکس و پنج ستاره است. این هتل در یک کاخ بازسازی‌شده قرار دارد که قدمت آن به قرن ۱۹ باز می‌گردد و در سبک نئوکلاسیک ساخته شده ‌است. این هتل پنج ستاره برای افراد علاقه‌مند به معماری و زندگی شبانه انتخاب مناسبی خواهد بود. هتل ۸۵ اتاق جادار و بزرگ دارد و از وسایل مدرن در مبله‌کردن اتاق‌ها، پنجره‌های زیبا و نورگیر در فضای اتاق‌ها استفاده کرده‌ است. مهمانان علاقه‌مند به ورزش می‌توانند از مرکز تناسب اندام این هتل استفاده کنند. هتل بخش ماساژ و اسپا نیز دارد که بعد از یک تفریح عالی در شهر یا قرارهای کاری پیشنهاد فوق‌العاده است. کارمندان هتل به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی مسلط هستند.


امکانات ویژه هتل ان اچ کالکشن مادرید: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، کتابخانه، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، نگهداری ازکودک، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و کرایه خودرو.


هتل‌ امپرادور


هتل‌ امپرادور مادرید در قلب شهر مادرید یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر است. این هتل ۲۳۲ اتاق دارد؛ اتاق‌ها همانند بسیاری از بخش‌های هتل لوکس هستند. کاغذدیواری‌های زیبا و طرح‌دار کنار لوسترهای درخشان و مبلمانی شیک و کلاسیک محل اقامت مجلل و راحتی را برای مهمانان فراهم کرده ‌است. میز صبحانه با انواع نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و صبحانه‌های خاص هر کشور از نکات فوق‌العاده هتل امپرادور به‌حساب می‌آید. تراس و لابی با دکور زیبا و گل‌آرایی‌های فوق‌العاده‌ای که در هر بخش آن مشهود است، برای گذراندن بعدازظهر و قرارهای دوستانه بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.


این هتل امکانات مختلفی ازجمله تراس، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، کتابخانه، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه و سرویس اتاق را برای مهمانان خود فراهم کرده ‌است.


کارمندان هتل امپرادور چندزبانه هستند و به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی صحبت می‌کنند. این هتل تا میدان اصلی شهر مادرید حدودا ۶۰۰ متر فاصله دارد.


tju


هتل پرچیادوس


 هتل پرچیادوس در قلب شهر است. این هتل در یک ساختمان جذاب و قدیمی متعلق به قرن ۱۹ قرار دارد و معماری منحصربه‌فردش شما را مجذوب خود می‌کند. در این هتل لوکس هر امکاناتی که برای سفر عالی و بی‌نقص نیاز دارید، برای شما مهیا و فراهم است.


 این هتل چهار ستاره ۷۴ اتاق دارد؛ اتاق‌های مدرن هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر را به شما نشان می‌دهند. بیشتر از رنگ‌های گرم در اتاق‌ها استفاده‌شده که با نور آباژورها هارمونی خوبی را ایجاد کرده ‌است. بعضی از اتاق‌ها تراس دارند و شما می‌توانید از دیدن فضای شهری، بیشتر لذت ببرید.


هتل پرچیادوس برای رفاه مهمانان خود شرایط و امکانات مناسبی مانند تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، سونا، تورهای پیاده‌روی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس، فتوکپی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل،کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه و سرویس اتاق را فراهم آورده‌ است.


کارمندان این هتل به پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و پرتغالی تسلط دارند. فاصله تا میدان اصلی شهر مادرید تقریبا ۴۰۰ متر است.


هتل کاتالونیاگرن‌ویا


یکی‌از هتل‌های عالی چهار ستاره در مادرید هتل کاتالونیاگرن‌ویا است. این هتل که در سال ۱۹۱۷ با ۱۸۵ اتاق ساخته شده‌ با اتاق‌های مدرن و لوکس با دکور جذاب و طوسی رنگ، جذابیت بسیاری برای مهمانان دارد. فضای آرام و دکور جذاب رستوران درعین سادگی و کنار منویی از غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی شما را هرچه بیشتر به خود جذب می‌کند.


مرکز ماساژ هتل با کادری حرفه‌ای بهترین خدمات را برای شما درنظر گرفته است. با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از امکانات عالی آن بهره‌مند شوید. استخر هتل در تراس آن نیز با منظره زیبا برای استراحت و اوقات فراغت گزینه‌ای دلچسب است. در این هتل ورود حیوانات خانگی ممنوع بوده و افراد ناتوان جسمی هم می‌توانند اقامتی به‌یادماندنی در هتل داشته باشند.


امکاناتی که این هتل دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد شامل تراس، اینترنت بی‌سیم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر، سولاریوم، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، اسنک بار، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، امانت بار، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، کرایه دوچرخه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه و سرویس اتاق می‌شود.


 واحد پول اسپانیا یورو است و توریست‌ها باید هنگام رزرو هتل مادرید از این واحد پول برای پرداخت هزینه‌های هتل و دیگر مخارج استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=273899

برچسب ها

ثبت نظر

-