لوسی لتبی (Lucy Letby)، پرستار روانی که ۸ نوزاد را کشت

  • کد خبر : 273134
  • 25 آبان 1399 - 7:52
لوسی لتبی (Lucy Letby)، پرستار روانی که ۸ نوزاد را کشت

 نیوز: به نقل از خبرگزاری رویترز، یک امدادگر بخش سلامت در انگلیس درباره قتل هشت نوزاد و تلاش برای قتل ۱۰ نوزاد دیگر در بیمارستانی در شمال این کشور تفهیم اتهام شد.

پلیس انگلیس گفت لوسی لتبی (Lucy Letby) سی ساله درباره مرگ چند نوزاد و سقوط غیرمرگبار چند نوزاد دیگر روی زمین در واحد نوزادان بیمارستان کانتس آو چستر (Countess of Chester) در خلال سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ تفهیم اتهام شد.

لوسی لتبی (Lucy Letby)، پرستار روانی که ۸ نوزاد را کشت

لوسی لتبی (Lucy Letby) امروز (پنجشنبه) در دادگاه به قتل ۸ نوزاد شامل پنج پسر و سه دختر و تلاش برای کشتن ۱۰ نوزاد دیگر متهم و نخستین بار، نام نوزادان کشته شده اعلام شد.

مرگ و میر نوزادان ذر بخش لوسی لتبی (Lucy Letby)

پرستار متهم در بخش نوزادان نارس کار می‌کرد و بررسی‌ها نشان داد در بخشی که او کار می‌کرد میزان مرگ نوزادان ۱۰ درصد بیشتر از متوسط ملی بود. خانواده‌ها و پلیس وارد عمل شدند.
در بررسی‌های بیمارستان مشخص شد قلب و ریه نوزادان قربانی از کار افتاده بود که از آن به عنوان وضعیتی عجیب یاد شده و با آزمایش پس از مرگ نوزادان مشخص شد در رگ دست‌ها و پا‌های این نوزادان لخته‌های خون دیده شد.

این پرستار انگلیسی از طریق ارتباط ویدئویی ۱۲ دقیقه‌ای از پاسگاه پلیس، نام، سن و نشانی خود را اعلام کرد و قاضی دستور داد تا این پرونده در داگاه چستر رسیدگی شود.

بازداشت قبلی لوسی لتبی (Lucy Letby)

به نوشته دیلی میرور، لوسی لتبی (Lucy Letby) نخستین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی بازداشت و پس از سه سال بررسی، روز سه شنبه این هفته به بازداشتگاه منتقل شد. وی پیش از پرستار شدن، به عنوان دانشجوی پرستاری و برای کارآموزی، سه سال در بخش نوازدان بیمارستان «کنتس چستر» کار می‌کرد و در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان پرستار کودکان فارغ التحصیل شد.

لوسی لتبی (Lucy Letby)، پرستار روانی که ۸ نوزاد را کشت

جزئیات بیشتری از این پرونده هنوز منتشر نشده است اینکه چرا پیشتر از بازداشت رها شد و اکنون دوباره بازداشت شده است.

 این پرستار قرار است روز پنج شنبه در دادگاه حاضر شود. احتمال می‌رود این پرستار دچار اختلالات روانی باشد.

 

بغل کردن الاغ، راهکار کاهش استرس پرستاران در اسپانیا

پرستار بارداری که سنگر مبارزه با کرونا را ترک نکرد+تصاویر

بازداشت خانم پرستار مدعی ۱۰۰ کشته کرونایی / او اصلا پرستار نیست! + جزییات

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=273134

ثبت نظر

-