حامیان ترامپ چه خوابی برای واشنگتن دیده‌اند؟ | روز ناآرام برای آمریکایی‌ها

  • کد خبر : 272406
  • 24 آبان 1399 - 19:33
حامیان ترامپ چه خوابی برای واشنگتن دیده‌اند؟ | روز ناآرام برای آمریکایی‌ها

 

حامیان ترامپ چه خوابی برای واشنگتن دیده‌اند؟/روز ناآرام برای آمریکایی‌ها -  خبرآنلاین

حامیان ترامپ چه خوابی برای واشنگتن دیده‌اند؟ 

نیوز:

قرار است در اعتراضات در پایتخت آمریکا شخصیتهای راست افراطی از جمله آلکس جونز، یک طرفدار تئوری توطئه و صاحب رسانه اینفووارز به همراه نیکولاس فوئنتس، که خودش را “ملی گرای آمریکایی” توصیف کرده حضور یابند.

همچنین شبه نظامیان گروه “نگه دارندگان سوگند” و همچنین گروه راست افراطی “پراود بویز” نیز گفته‌اند اعضای آنها در این تجمع شرکت می‌کنند. چند گروه چپگرا هم برای برپایی تجمعات متقابل برنامه ریزی می‌کنند.

هشتمین روز ناآرام آمریکا سپری شد؛ تهدید ترامپ برای استفاده از ارتش هم  کارساز نیست- اخبار آمریکا - اخبار بین الملل تسنیم - Tasnim

 روز ناآرام برای آمریکایی‌ها

علاوه بر تجمع واشنگتن، اعتراضات حامیان و مخالفان ترامپ در چند شهر بزرگ دیگر سراسر آمریکا نیز برنامه‌ریزی شده‌اند.

ترامپ روز جمعه در توئیتر نوشت: “دیدن تمامی این حمایتهای شگفت انگیز در آن بیرون به ویژه تجمعات خودجوشی که در سراسر کشور در حال برپا شدن هستند، به ویژه تجمع بزرگ روز شنبه در واشنگتن دی.سی دلگرم کننده است. حتی ممکن است من توقفی داشته باشم و سلامی به آنها بکنم.”

سازمانهای امنیتی پیشتر نسبت به احتمال بروز خشونت در زمان حوالی انتخابات آمریکا از جمله از جانب گروه‌های افراطگر هشدار داده بودند و تا کنون این خشونت رخ نداده است.

کارشناسان گروه‌های افراطگرا گفتند، که تظاهرات واشنگتن پتانسیل به خشونت کشیده شدن را در صورتی که معترضان مخالف با یکدیگر درگیری پیدا کنند، دارد.

کریستوفر رودریگز، مدیر سازمان مدیریت وضعیت اضطراری و امنیت داخلی واشنگتن گفت، سازمان او در حال ردیابی حدود ۱۲ گروه، هر یک متشکل از “حدود دوازده” نفر که نشانه‌هایی از شرکت در تجمع شنبه را نشان داده‌اند، است.

انتظار میرود حامیان ترامپ در نزدیکی میدان آزادی واقع در شرق کاخ سفید جمع شوند. آنها به تجمعاتشان اسامی مختلف داده‌اند.

>>>خبر مرتبط

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=272406

ثبت نظر

-