عکس و فیلم های دردناک از چهارشنبه سوری کرونایی / 16+

  • کد خبر : 26978
  • 28 اسفند 1398 - 6:17
عکس و فیلم های دردناک از چهارشنبه سوری کرونایی / 16+

مجتبی خالدی، به گزارش اورژانس از حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: کل مصدومان تا کنون ۵۴۰ نفر است که ۴۴۷ مرد و ۹۳ زن هستند.

وی با اشاره به درمان و ترخیص ۳۰۴ نفر از مصدومان، افزود: ۲۵ نفر دچار نقص عضو و ۱۲۳ نفر از ناحیه چشم آسیب دیدند.

خالدی، تعداد فوتی‌ها را همان ۲ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین مصدومان مربوط به استان‌های تهران با ۱۱۶ نفر، آذربایجان‌غربی ۵۴ و آذربایجان‌شرقی ۴۶ نفر بوده است.

به گزارش نیوز، آخرین شب چهارشنبه سال همواره با نام چهارشنبه سوری شناخته می شود چهارشنبه ای که متاسفانه سالهاست به جای چهارشنبه سوری چهارشنبه سوزی شده است.

۲۲:۱۰/ ۳۳ درصد افراد آسیب دیده عابران و افراد عادی بودند

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در حوادث چهارشنبه آخر سال ۲۱ نفر دچار نقص عضو شدند؛ ضمن اینکه ۹۰ نفر دچار آسیب از ناحیه چشم شده و چشم ۳ نفر از این افراد تخلیه کامل شده است.

خالدی افزود: ۳۳ درصد افراد آسیب دیده که تحت معالجه قرار گرفته اند عابران و افرادی بوده اند که در حال مراجعه از کار روزانه به خانه بوده اند.

۲۲:۰۰/ هیچ مشکل انتظامی گزارش نشده است

سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه موضوع ترقه بازی هیچ جایگاهی در آیین و سنت ما ندارد و این موضوع در سالهای اخیر مشکلات،معضلات و خسارت های فراوانی را در پی داشته است، بیان داشت: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم در چهارچوب ضوابط و مقررات نیست و همه تلاش خود را بکار خواهد بست تا امنیت و آرامش مردم را فراهم کند.

 عکس و فیلم های دردناک از چهارشنبه سوری کرونایی / 16+

وی با اشاره به آماده باش صددرصدی پلیس پایتخت واینکه بخش ها و نقاط مختلف پایتخت توسط پلیس بطور دقیق رصد پی شود، گفت: اجازه نخواهیم داد کسی به امنیت و آرامش مردم خدشه ای وارد کند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه تا کنون هیچ مشکل خاصی در زمینه انتظامی نداشته ایم،افزود: ایجاد مزاحمت برای مردم جرم است و کسانیکه با بمب های دستی و ترقه و … آرامش شهروندان را به مخاطره می اندازند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

۲۱:۵۰/ حوادث نسبت به سال قبل کاهش داشته است

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تا این لحظه براساس مشاهدات عینی مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران نسبت به سال گذشته حوادث کمتری در حال وقوع است.

۲۱:۵۰/ افزایش مصدومان به ۳۳۰ نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۳۳۰ نفر از هموطنان در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد که از این تعداد ۲۶۶ نفر مرد و ۶۴ نفر زن هستند.

همچنین ۱۹۶ نفر پس از درمان ترخیص شده‌اند از این تعداد ۲۱ نفر دچار نقص عضو و ۹۰ نفر آسیب چشمی دیده‌اند.

استان تهران با ۷۱ مصدوم در صدر آمار مصدومیت‌ها قرار دارد آذربایجان شرقی با ۳۲ معصوم و کرمانشاه بیست و نه مصدوم در رده های بعدی هستند.

 عکس و فیلم های دردناک از چهارشنبه سوری کرونایی / 16+

۲۱:۴۵/ مراجعه ۲۲ مصدوم به بیمارستان شهید مطهری

مصطفی دهمرده، رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری گفت: تا این لحظه ۲۲ نفر آسیب دیده در اثر سوختگی چهارشنبه آخر سال به این بیمارستان مراجعه کردند.

۲۱:۱۵/ افزایش مصدومان به ۲۵۸ نفر

براساس اعلام سخنگوی اورژانس کشور تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال به ۲۵۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۱۶ مرد و ۴۲ نفر زنان هستند.

این در حالی است که از این تعداد ۱۵۴ نفر درمان و ترخیص شده اند و از سوی دیگر هم ۱۸ نفر دچار نقص عضو شده اند.

همچنین به ۶۳ نفر از ناحیه چشم آسیب وارد شده و متاسفانه ۲ نفر هم تا این لحظه فوت کرده اند که یک نفر مرد ۲۳ ساله در اسلامشهر بوده و دیگری مرد ۲۰ ساله در تهران.

بیشترین مصدوم در استان های تهران با ۵۶ نفر ، آذربایجان شرقی با ۲۵ نفر و کرمانشاه ۲۱ نفر را تشکیل می‌دهند

۲۱:۱۰/ ۸۴ مورد عملیات آتش نشانان تهرانی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: تا ساعت ۲۱ تماس های زیادی با سازمان آتش نشانی داشته ایم که ۸۴ مورد از آنها عملیاتی شد البته بیشتر این آتش سوزی ها آتش های خیابانی بود.

 عکس و فیلم های دردناک از چهارشنبه سوری کرونایی / 16+

۲۱:۰۵/ انفجار در محله غیاثی

انفجار در منزلی در محله غیاثی منجر به مصدومیت خانم ۲۶ ساله و تخریب دو خودرو منجر شد

۲۱:۰۰/ دیدار مدیران شهری از ستاد فرماندهی آتش نشانی

مدیر دفتر شهردار تهران به اتفاق معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت با حضور در محل ستاد فرماندهی(سامانه ۱۲۵) با مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران دیدار کردند.

همچنین مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری از سامانه ۱۲۵ و مرکز اعزام نیروهای آتش نشانی ایستگاه های سطح شهر به محل حوادث بازدید کرده و در جریان آخرین فعالیت ها و اقدامات این سازمان و نیز چگونگی اعزام نیروهای آتش نشانی به محل حوادث ناشی از شب چهارشنبه آخر سال قرار گرفتند.

۲۰:۴۵/ افزایش مصدومان به ۱۸۷ نفر

براساس اعلام سخنگوی اورژانس کشور تعداد مصدومن چهارشنبه آخر سال به ۱۸۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۹ مرد و ۲۸ نفر زنان هستند.

این در حالی است که از این تعداد ۱۰۱ نفر درمان و ترخیص شده اند و از سوی دیگر هم ۱۵ نفر دچار نقص عضو شده اند.

همچنین به ۴۲ نفر از ناحیه چشم آسیب وارد شده و متاسفانه ۲ نفر هم تا این لحظه فوت کرده اند که یک نفر مرد ۲۳ ساله در اسلامشهر بوده و دیگری مرد ۲۰ ساله در تهران.

بیشترین مصدوم در استان های تهران با ۳۴ نفر ، آذربایجان شرقی با ۱۹ نفر و آذربایجان غربی با ۱۵ نفر را تشکیل می‌دهند

۲۰:۳۵/ پلیس در آماده باش صددرصدی است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که ماموران پلیس تهران در تمام نقاط مستقر بوده و به صورت آماده باش صد در صد هستند اعلام کرد: برخورد با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه رعب و وحشت ایجاد کرده و آرامش روحی و روانی مردم را به مخاطره بیندازد در دستور کار ویژه پلیس بوده و ماموران بلافاصله برخورد خواهند کرد.

وی گفت: خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در تهران نداشته ایم و ماموران پلیس در سلامت هستند.

۲۰:۱۵/ افزایش مصدومان به ۱۴۰ نفر

براساس اعلام سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال به ۱۴۰ نفر رسید که از این تعداد ۱۲۲ مرد و ۱۸ نفر زن هستند.

این در حالی است که از این تعداد ۵۹ نفر درمان و ترخیص شده اند و متاسفانه ۱۲ نفر هم دچار نقص عضو شده اند.

همچنین ۲۷ نفر نیز از ناحیه چشم دچار آسیب شده اند.

بیشترین مصدوم نیز در استان های تهران با ۲۰ نفر، کردستان با ۱۷ نفر و آذربایجان غربی با ۱۴ نفر گزارش شده است.

۲۰:۰۰/ آسیب به آمبولانس اورژانس در شیراز

دقایقی پیش در شیراز یک دستگاه آمبولانس اورژانس حین مامورین توسط عده ای با مواد محترقه آسیب دید و از چرخه عملیات خارج شد.

از هموطنان در سراسر کشور تقاضا داریم با توجه به ظرفیت کامل اورژانس ۱۱۵ برای ارائه خدمات به بیماران به ویژه مبتلایان به ویروس کرونا امشب برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری در منزل بمانند

۱۹:۵۰/ کودک خردسال یکی از مراجعان بیمارستان شهید مطهری

در تازه ترین مراجعه شهروندان مصدوم در چهارشنبه آخر سال کودک خردسالی که قسمت های مختلف بدن وی دچار سوختگی شده بود به اورژانس بیمارستان شهید مطهری منتقل شد.

۱۹:۴۵/ مصدومیت ۱۳ تهران در چهارشنبه آخر سال

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان چهارشنبه آخر سال در شهر تهران اظهار داشت: تاکنون ۱۳ نفر در شهر تهران دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۰ نفر در محل درمان و سه نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

هفت نفر از این افراد در بیمارستان مطهری دو نفر در بیمارستان فارابی و یک نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) بستری هستند همچنین یک جوان ۲۲ ساله نیز جان خود را از دست داده است.

۱۹:۳۵/ ۸۶ مصدوم در کل کشور

براساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا این لحظه ۸۶ نفر از جمله ۷۷ مرد و ۹ زن در سراسر کشور مصدوم شده اند

از این تعداد ۳۴ نفر درمان و ترخیص شده اند و متاسفانه ۱۰ نفر هم دچار نقص عضو شده اند.

همچنین ۱۵ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شده و بیشترین مصدوم در استان های آذربایجان غربی با ۱۱ نفر، همدان با ۹ نفر و کردستان با ۷ نفر است.

۱۹:۳۰/ استقرار مدیر عامل سازمان آتش نشانی پایتخت در ستاد فرماندهی ۱۲۵

مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران به اتفاق واحد کیانی معاون عملیات و همچنین مدیران ارشد این سازمان برای نظارت بر فعالیت های نیروهای آتش نشانی در ساختمان ستاد فرماندهی(سامانه ۱۲۵) مستقر شدند.

مدیر عامل آتش نشانی تهران ابراز امیدواری کرد که امسال شب چهارشنبه آخر سال را با توجه به شیوع ویروس کرونا با همکاری مردم در کنار نیروهای امدادی به خوبی و با حوادث کمتری پشت سر بگذاریم و هیچ یک از شهروندان دچار حادثه نشوند و به دلیل ضرورت تخت های بیمارستان ها برای بیماران کرونایی، هیچ یک از این تخت ها برای حوادث چهارشنبه سوری اشغال نشود.

۱۹:۱۷/ فوت یک نوجوان ۲۰ ساله

مصطفی دهمرده رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری گفت: یک جوان ۲۰ ساله بر اثر شدت جراحات ناشی از مواد محترقه جان باخت.

۱۶:۴۵/ انتقال ۶ بیمار سوختگی به بیمارستان مطهری

مصطفی دهمرده رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری گفت: تاکنون ۶ نفر در اثر سوختگی به این بیمارستان انتقال پیدا کرده و ۳ نفر نیز بستری شده‌ا ند.

۱۸:۳۰/ مصدومیت ۵۴ نفر و ۸ قطع عضو

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تاکنون ۵۴ نفر در کل کشور مصدوم شده اند که از این تعداد ۵۱ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند.

از این تعداد تاکنون ۲۰ نفر پس از طی مراحل درمانی ترخیص شده اند و ما بقی بستری شده اند.

این در حالی است که ۸ نفر متاطفانه دچار نقص عضو شده و یازده نفر از ناحیه چشم مصدوم هستند.

۱۷:۴۵/ بلایی که سوختگی بر بدن وارد می‌کند

سیداسماعیل حسن پور فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بیان کرد: هر سال برای مجروحان چهار شنبه آخر سال در بیمارستان‌ها ظرفیت ایجاد می‌کردیم و تمام کادر درمانی و پرسنل آماده باش کامل بودند، اما امسال پرسنل با تمام قوا برای مقابله با بیماری کرونا در تلاش هستند و بخش اعظمی از ظرفیت بخش ها به این بیماری اختصاص دارد.

حسن پور با اشاره به مواردی که در سال‌های اخیر به علت شرکت در مراسم چهارشنبه آخر سال به بیمارستان ها مراجعه می‌کردند، ادامه داد: در سال‌های اخیر با نزدیک شدن به روز سه شنبه آخر سال مجروحان بسیاری را به علت انفجار مواد محترقه در بیمارستان پذیرش می‌کردیم و حتی در بسیاری از مواقع افرادی که فقط نظاره گر مراسم افراطی این روز بودند در لیست بیماران قرار می گرفتند.

فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی اضافه کرد: از همین رو، شاهد جراحت‌هایی بودیم که درمان آنها اغلب به بهبودی کامل ختم نمی‌شد و افراد با معلولیت به جامعه بازمی گشتند.

وی سوختگی‌های وسیع، انفجار اندام‌ها، خردشدگی مفاصل، آسیب شدید به تاندون‌ها و بافت پوست، آسیب شدید به اندام‌های صورت و کوری را از جمله عوارض استفاده از مواد محترقه در مراسم چهارشنبه آخرسال دانست.

۱۷:۳۰/ افزایش تعداد مصدومان به ۳۵ نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال را ۳۵ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۱۲ نفر ترخیص شده‌اند و همچنین ۷ نفر دچار نقص عضو و پنج نفر آسیب چشمی دیده اند.

استان‌های خراسان رضوی، سمنان و کردستان هر کدام دارای چهار مصدوم هستند.

۱۷:۰۰/ افزایش مصدومان به ۳۱ نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تا کنون ۳۱نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و ۱۲ نفر پس از درمان ترخیص شده‌اند.

وی افزود: همچنین تا کنون ۷ نفر دچار نقص عضو و ۴ نفر آسیب چشمی دیده‌اند.

۱۶:۲۵/ برخورد با رانندگان خاطی

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت به آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس در چهارشنبه سوری اشاره و تصریح کرد: ماموران رفتارهای رانندگان را رصد می‌کنند و در صورتی که راننده یا سرنشینان اقدامات خارج از عرف انجام دهند با آنها برخورد می کنند؛ لایی کشی، مارپیچ و حرکات خطرناک از جمله رفتارهای ترافیکی است که پلیس بلافاصله آنها را رصد کرده و با متخلفان برخورد می کند؛در این صورت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

سردار مهماندار در خصوص پرتاب اشیا محترقه و مواد خطرناک و مزاحمت برای مردم نیز اعلام کرد؛ رانندگان یا سرنشینان خودروهایی که اقدام به پرتاب اشیای محترقه و مزاحمت برای مردم کنند خودروی شان به پارکینگ منتقل شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

۱۶:۲۰/ برخورد قانونی پلیس با مخلان نظم و امنیت

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: صلاح مردم است که امسال برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در خانه بمانند و جشن چهارشنبه آخر سال را در کنار اعضای خانواده برگزار کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: شهروندانی که در این شرایط از خانه بیرون می روند احتمال دارد با توجه به شیوع کروناویروس به این بیماری مبتلا شوند و شرایط برای آنها و خانواده هایشان سخت می شود و در نگاه دیگر با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان برای خالی کردن هیجانات خود اقدام به پرت کردن نارنجک های دستی و ترقه به بیرون از خانه می کنند احتمال آسیب دیدن مردم یا تخریب خودروها و آتش گرفتن درختان کنار خیابان ها محتمل است.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: پلیس در صورت مشاهده افرادی که اقدام به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری کنند طبق قانون با آنها برخورد می کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدام و مشکلی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند؛ چرا که ماموران برای خدمت رسانی به مردم در آمادگی کامل قرار دارند تا بتوانند آرامش و امنیت را برای مردم ایجاد کنند.

۱۶:۱۵/ لذت در خانه ماندن را از دست ندهیم

۱۶:۱۰/ سوختگی دست ۵ نفر با الکل

مصطفی دهمرده، رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری گفت: تاکنون یک مورد بیمار سوختگی که جوانی ۲۵ ساله است در اثر سوختگی ناشی از چهارشنبه آخر سال به این بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: این فرد از ناحیه چشم و بدن دچار سوختگی و از از ناحیه دست نیز دچار شکستگی شده است.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری خاطر نشان کرد: ۵ مورد سوختگی نیز به دلیل شستشو وضدعفونی کردن افراد با الکل در داخل خانه و در مجاورت با بخاری صورت گرفته است.

۱۶:۰۰/ مصدومیت ۲۰ نفر

گزارش شماره ۳ حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال حکایت از مصدومیت ۲۰ نفر تا این ساعت و درمان و ترخیص ۸ نفر دارد.

۱۵:۵۰/ مصدومیت مرد ۲۵ ساله

مراجعه مرد ۲۵ ساله به اورژانس که به علت انفجار نارنجک و شکستگی دست و آسیب به چشم ها دچار مصدومیت شده بود.

۱۵:۱۰/ عامل انتشار کرونا نباشیم

سازمان آتش نشانی شهر تهران با انتشار پوستری از شهروندان خواسته است تا امشب عامل انتشار کرونا نباشند و در خانه بمانند.

۱۴:۴۵/ مصدومیت ۱۸ نفر

گزارش شماره ۲ حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال/ مصدومیت ۱۸ نفر در کل کشور و درمان و ترخیص ۵ نفر

۱۳:۴۵/ انفجار مواد محترقه در محله مهرآباد جنوبی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار مواد محترقه در منطقه مهرآباد جنوبی خبر داد.

نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=26978

ثبت نظر

-