قیمت بیت کوین رکورد شکست/ پرواز ارز دیجتالی بر فراز قفس طلا

  • کد خبر : 269769
  • 23 آبان 1399 - 2:12
قیمت بیت کوین رکورد شکست/ پرواز ارز دیجتالی بر فراز قفس طلا

قیمت بیت کوین رکورد شکست/ پرواز ارز دیجتالی بر فراز قفس طلا

گزارش پایان روز بازار‌های جهانی + نمودار


نیوز :

قیمت هر اونس طلا در پایان روز پنجشنبه ۰.۶ درصد افزایش یافت تا ضرر‌های روز گذشته را جبران کند. بازار بیت‌کوین نیز امروز صعودی بود. اما صعود امروز بیت‌کوین باعث شد این رمز ارز با ورود به کانالی جدید سقف دیگری را نیز از بین ببرد.

به گزارش نیوز، قیمت هر اونس طلا با ۱۱ درصد افزایش به حدود قیمت دو روز پیش خود بازگشت. هر اونس طلا در پایان کار بازار نیویورک ۱۸۷۸ دلار بود. همان‌طور که انتظار میرفت قیمت اونس در روز ۵ شنبه در غیاب خبری مغلوب کننده، در نیمه دوم کانال ۱۸۰۰ به تکرار نوسان ادامه داد. میزان نوسان بازار نیز  در همان حدود روز چهارشنبه قرار داشت. بالاترین قیمت لحظه‌ای اونس طلا به ۱۸۸۴ دلار و پایین‌ترین آن به ۱۸۶۲ دلار رسید.

نمودار طلا

بازار دیگر فلزات گران‌بها نیز امروز افزایشی بود. هر اونس نقره با ۰٫۱ درصد افزایش به ۲۴٫۳۵ دلار رسید. پلاتین با ۱٫۸ درصد به ۸۸۰٫۷۵ صعود کرد و پالادیوم با ۱٫۴ درصد افزایش به قیمت ۲۳۴۷ دلار خریداری شد.

کورس بیت‌کوین؛ ۱۲۳ آغاز!

بیت‌کوین امروز با ۱٫۷ درصد افزایش سقف دیگری را نیز شکست و وارد کانال ۱۶ هزار دلار شد. اگرچه تحلیل‌گران مدت‌ها است که چشم‌انداز این رمز ارز را صعودی می‌دیدند، اما آن‌ها انتظار داشتند قیمت آن در پایان سال میلادی نهایتاً به ۱۴ هزار دلار برسد. اما اکنون ۵۰ روز مانده به این سال نو و قیمت بیت‌کوین بر روی ۱۶٫۱۳ هزار دلار قرار دارد. این افزایش‌ها از زمانی شدت عجیبی گرفت که شرکت پی‌پال ماه گذشته،  اعلام کرد که در ویژگی‌های جدیدی که اضافه کرده به کاربران اجازه میدهد تا با برخی از رمزارز‌ها مانند بیت کوین معاملات خود را صورت دهند.

این شرکت همچنین قصد دارد به مشتریان خود اجازه دهد تا در شبکه ۲۶ میلیون کسب‌کار‌ها و خرده‌فروشان خود با رمز ارز خرید کنند. در همین حال، شرکت اسکوئر ماه گذشته گفت که ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. این شرکت که توسط مدیر عامل شرکت توییتر جک دورسی اداره می شود، مدت طولانی است که خدمات رمزنگاری را به کاربران برنامه محبوب خود ارائه می دهد.

نمودار بیت کوین

به نوشته کوین‌دسک تحلیلگران گفته‌اند قبل از رسیدن به ۲۰ هزار دلار در ماه دسامبر (ماه آینده) قیمت بیت‌کوین ممکن است برای مدت کوتاهی اصلاحی نزولی داشته باشد. اما برخی دیگر از تحلیل‌گران مانند ویلی وو رسیدن به ۲۰ هزار دلار  که بالاترین قیمت بیت‌کوین در تاریخ آن خواهد بود را تنها در سال ۲۰۲۱ ممکن می‌دانند. با این حال افزایش ۱۲۳ درصدی قیمت بیت‌کوین از آغاز سال میلادی برای بسیاری از تحلیل‌گران آغاز روند صعودی بیت‌کوین تصور می‌شود.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=269769

ثبت نظر

-