ناصر محمدخانی: پرسپولیس بیش از همیشه نیاز به مهاجم گلزن دارد

  • کد خبر : 269643
  • 22 آبان 1399 - 23:06
ناصر محمدخانی: پرسپولیس بیش از همیشه نیاز به مهاجم گلزن دارد

پیشکسوت تیم ملی و سرخپوشان تهران گفت: نباید زهر خط حمله تیم کم شود و به همین خاطر پرسپولیس بیش از همیشه نیاز به یک مهاجم تمام عیار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ برتر برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید تا شروع چندان مقتدرانه‌ای در لیگ بیستم نداشته باشد.

مشکلات مالی، عدم تقویت تیم در روزهای اخیر و خیلی از مسائل دیگر موجب شد تا گفت‌وگویی با ناصر محمدخانی پیشکسوت سرخپوشان در مورد مشکلات باشگاه صورت بگیرد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس شروع خوبی در لیگ نداشت.

درست است که همیشه از پرسپولیس انتظار برد می‌رود اما این تیم کیفیتش را ثابت کرده است.

بازی با سایپا از دید شما چطور بود؟

بازی خوبی را شاهد بودیم. به هر حال مسابقه اول فصل همیشه شرایط خاص خودش را دارد اما با این حال بازی بدی را شاهد نبودیم. پرسپولیس در این دیدار در بخش دفاعی عملکرد خوبی داشت. همچنین توانست در بخش هجومی هم چندین بار دروازه سایپا را تهدید کند اما توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

فکر می‌کنم در بازی با سایپا عدم وجود یک گلزن خوب در ترکیب تیم کاملا مشهود بود.

درست است اما مهدی عبدی هم عملکرد خوبی داشت. عبدی بازیکن خوبی است که خیلی بیش از این هم می‌تواند پیشرفت کند اما چیزی که مشهود است این است که به یک مهاجم تمام عیار نیاز داریم.

اما مشکلات مالی شاید در این مقطع حساس گریبان پرسپولیس را گرفته است.

متاسفانه شرایط خوب نیست و اخبار خوبی را از تیم نمی‌شویم. تیمی که به فینال آسیا رسیده نباید چنین مشکلاتی را داشته باشد. الان نیاز به جذب بازیکن داریم و برای این کار هم نیاز به پول داریم. امیدوارم مشکلات حل شود. مدیریت جدید باشگاه تازه روی کار آمده باید به آنها زمان بدهیم اما نگاه به پرسپولیس هم باید ملی باشد. به هر حال این تیم فینالیست آسیا است.

از دید شما پرسپولیس در چه پست‌های نیاز به تقویت دارد؟

همه از این تیم توقع بازی هجومی دارند.  نباید زهر خط حمله تیم کم شود و به همین خاطر پرسپولیس بیش از همیشه نیاز به یک مهاجم تمام عیار دارد. درست است در خط هافبک و دفاع هم بازیکن می‌خواهیم اما بیش از همه پست‌ها در خط حمله نیاز به جذب بازیکن داریم.

در یک نظرسنجی یحیی گل‌محمدی نامزد بهترین سرمربی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شد. نظر شما در این باره چیست؟

او نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های قبلی خود هم ثابت کرده که بهترین مربی ایران است. در پرسپولیس هم که دیگر هنر او نمایان شد. به طور حتم او بهترین است.

کیفیت لیگ امسال را چطور دیدید؟

با گذشت تنها یک هفته نمی‌توان کیفیت مسابقات را قضاوت کرد اما در مجموع فکر می‌کنم لیگ با کیفیتی را شاهد باشیم.

عدم حضور مربیان خارجی در کیفیت لیگ تاثیرگذار است؟

همین قانون اتفاقا موجب شد تا از جوان‌های خودمان استفاده کنیم. به نظر من با حضور مربیان جوان ایرانی کیفیت مسابقات لیگ هم بالا می‌رود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=269643

برچسب ها

ثبت نظر

-