موندو: بارسلونا با ممفیس دپای به توافق رسید

  • کد خبر : 267382
  • 21 آبان 1399 - 19:16
موندو: بارسلونا با ممفیس دپای به توافق رسید

 

ممفیس دپای با بارسلونا به توافق رسید

نیوز:

به گزارش نیوز، در تابستان کنونی بارسلونا تلاش بسیاری کرد تا «ممفیس دپای» را از لیون به نیوکمپ آورد ولی این اتفاق به دلیل اقتصاد آشفته تیم رخ نداد.

با ضعف خط تهاجمی بارسا حضور یک مهاجم «۹» بیشتر در تیم بارسلونا دیده شد . کومان بارها تصریح کرد که می‌خواهد دپای را خریداری کند ولی نمی‌داند بارسلونا از پس مشکلات اقتصادی برمی‌آید یا خیر.

حالا به نظر می‌رسد بارسلونا با دپای به توافق رسیده و این بازیکن می‌خواهد حقوق خود برای رسیدن به بارسا را کاهش دهد. به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا با ممفیس دپای بر سر قرارداد ۴ ساله به توافق رسیدند.

این رسانه نزدیک به بارسا عنوان کرد که دپای می‌خواهد برای اینکه به این تیم برسد از حقوق خود نیز کاسته شود تا زمستان یعنی کمتر از ۲ ماه آینده پیراهن آبی‌اناری را برتن کند.

شب گذشته مصاحبه‌ای از سوی مدیر باشگاه لیون منتشر شد که عنوان کرد: ممفیس دپای تا پایان فصل فروشی نیست. (در اینجا بخوانید)

اما به دلیل اینکه او در تابستان ۲۰۲۱ قراردادش به پایان می‌رسد و می‌تواند رایگان تیم را ترک کند، سران لیون به نظر راضی خواهند شد.

بارسلونا شاید بتواند با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورو لیون را راضی کرده و او را به نیوکمپ آورد.

از طرفی فاتی مصدوم شده و نگرانی در اردوی بارسلونا حاکم شده است. ریاست باشگاه نیز استعفا داده و تا اوایل سال آینده خبری از انتخاب و نصب مدیریت جدید نیست.

کومان به شدت به بازی دپای علاقه دارد و می‌خواهد هر طور شده او را به نیوکمپ آورد.

اسپورت دیروز گزارشی زد که شاید بارسلونا در کنار دپای به فکر خرید بازیکنان بی‌تیم باشد که در اینجا می‌تواند گزارش کامل را بخوانید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دین محمدی مربی جدا شده آبی ها : من بخاطر پول به استقلال نیامدم و بخاطر پول هم نخواهم رفت

آلمان ؛ دعوت یواخیم لو از سه بازیکن جدید برای حضور در تیم ملی آلمان

شالکه آماده همکاری با لیورپول به خاطر کاباک

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=267382

ثبت نظر

-