افتتاح ایستگاه های دوچرخه هوشمند در کیش

  • کد خبر : 264997
  • 20 آبان 1399 - 17:04
افتتاح ایستگاه های دوچرخه هوشمند در کیش

 

 

 

افتتاح ایستگاه های دوچرخه هوشمند در کیش | مرتضی بانک دبیر - آریا

 

به گزارش نیوز: از ویژگی های این دوچرخه تکنولوژی می توان به ساخت،کیفیت و فناوری نو و مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا، از جمله بدون زنجیر، ترمز دیسکی و تکنولوژی شفت درایو و بدنه آلومینیومی آن اشاره کرد.

همچنین بدنه آلومینیوم موجب کاهش خوردگی در آب و هوای کیش و جلوگیری از خرابی و دوچرخه سواری راحت برای مشتریان می شود.

نخستین ایستگاه دوچرخه های اشتراکی شهر یزد تجهیز شد - خبرآنلاین

تعرفه ارائه خدمات به صورت پلکانی در نظر گرفته شده

تعرفه ارائه خدمات به صورت پلکانی در نظر گرفته شده و برای هر نیم ساعت ۱۰ هزار تومان، یک ساعت ۱۵ هزار تومان، یک ساعت و نیم ۲۰ هزار تومان تعریف شده است و به زودی تعرفه حق اشتراک سه روزه هفتگی، ماهانه و سالانه در جهت کاهش هزینه های کیشوندان و گردشگران ارائه خواهد شد که در این تعرفه ها تخفیف ویژه نیز در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است در این پلتفرم کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن تجهیزات دوچرخه ها و سایر وسایل حمل و نقل پاک در اپلیکیشن با انتخاب هر کدام و اسکن “کیو آر” کد قفل هوشمند آن را باز و سفر پاک خود را آغاز کند هزینه سفر از محل کیف پول یا به صورت آنلاین دریافت می شود و در پایان سفر پس از بستن قفل هوشمند انتخاب دکمه پایان سفر مشتری به پایان می رسد.

شایان ذکر است “گشایش رسمی پارلمان زنان، رو نمایی از طرح مسکن ملی، سوگند نامه محیط زیست کیش، رونمایی از دومین ویژه نامه معماری ساختمان جزیره کیش، رونمایی از طرح جامع و رویداد نوآورانه” اینجا فردا است”،  از جمله برنامه های ویژه ۲۰ آبان ” روز کیش” است.

در این مراسم،محمد وکیلی سرپرست معاونت فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد،سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکتعمران، آب و خدمات، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان محلی حضور داشتند.

 

>>>بیشتر بخوانید

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=264997

ثبت نظر

-