دوربین خودرو شیائومی بهترین برند برای خرید دوربین ماشین است

  • کد خبر : 263864
  • 20 آبان 1399 - 5:02
دوربین خودرو شیائومی بهترین برند برای خرید دوربین ماشین است

این روزها وضعیت رانندگی شهری چندان قابل اطمینان نیست و بسیاری از افراد با عادات بد رانندگی شان به غیر از زندگی خود، زندگی دیگران را نیز به بازی گرفته اند استفاده از دوربین خودرو یا همان دوربین ثبت وقایع خودرو و خرید دوربین خودرو شیائومی این روزها بیش از پیش رایج شده و به جرئت می‌توان گفت این موضوع به طور چشمگیری بر میزان سرقت از درون ماشین، تصادفات خیابانی و حتی تصادف به هنگام پارک تأثیر گذار بوده است.

این روزها وضعیت رانندگی شهری چندان قابل اطمینان نیست و بسیاری از افراد با عادات بد رانندگی شان به غیر از زندگی خود، زندگی دیگران را نیز به بازی گرفته اند  استفاده از دوربین خودرو یا همان دوربین ثبت وقایع خودرو و خرید دوربین خودرو شیائومی این روزها بیش از پیش رایج شده و به جرئت می توان گفت این موضوع به طور چشمگیری بر میزان سرقت از درون ماشین، تصادفات خیابانی و حتی تصادف به هنگام پارک تأثیر گذار بوده است.

واقعیت آن است که امروزه برای حفظ ایمنی خود، سرنشینان خودرو و همچنین بدنه ماشین مان باید از ابزارآلات پیشرفته تری نسبت به یک دزدگیر ساده استفاده کنیم! و ما استفاده از انواع دوربین های ماشین مثل دوربین خودرو سیم کارت خور و یا  دوربین خودرو آینه ای رو پیشنهاد میکنیم چون میتوانید با این تکنولوژی ها ماشین خود را ۲۴ ساعته نگهبانی و رصد کنید.

کاربرد دوربین برای ماشین شیائومی

از آنجایی که دوربین مدار بسته ماشین دارای لنزهای مختلفی است، قابلیت نصب بر اساس کاربرد های مختلف در قسمت های مختلف خودرو را دارد.

  • ثبت حوادث رانندگی توسط دوربین خودرو شیائومی

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت.

دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند. البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

  • ثبت لحظات بوسیله دوربین ماشین شیائومی

گردش و سفر بهترین لحظات را برای ما می سازند، اما هنگام رانندگی یا لذت بردن از منظره های اطرافمان گرفتن دوربین در دست جلوه جالبی ندارد و ممکن است باعث رخ داد حادثه ای شود، دوربین مدار بسته ماشین شما این قابلیت را دارد که در هنگام رانندگی از مناظر فیلم برداری کند و برای شما خاطرات را ثبت نماید.

  • استفاده در داخل ماشین

برای اکثر رانندگان تاکسی پیش آمده که مسافر کرایه را درست پرداخت نکرده یا وسیله مسافری جا مانده باشد و راننده نداند برای کدام مسافر است، نصب دوربین برای ماشین در داخل اتاقک می تواند کمک بزرگی به رانندگان کند.

  • دوربین ماشین مخصوص دنده عقب

بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، دوربین برای خودرو را برای گرفتن دنده عقب روی ماشین به صورت نصب شده دارند اما در بعضی خودرو ها لازم است خود راننده دوربین خودرو را پشت ماشین نصب کند. دوربین ماشین برای گرفتن دنده عقب یکی از ویژگی های بارز برای خودروی شما محسوب می شود.

دوربین ثبت وقایع خودرو

ویژگی های دوربین مدار بسته ماشین

  • کیفیت خوبی داشته باشد و برند باشد
  • دوربین خودرو دارای ویژگی دید در شب باشد
  • به صورت مداوم فیلمبرداری کند
  • به وای فای متصل باشد یا دارای وای فای باشد تا به گوشی تلفن همراه متصل گردد
  • Parking mode  داشته باشد
  • حافظه دوربین برای خودرو مناسب و کاربردی باشد
  • دوربین خودرو دارای منبع تغذیه مناسب باشد

انواع دوربین ثبت وقایع خودرو

  1. دوربین سیم کارتی خودرو: قابلیت اتصال به اینترنت دارد. ارسال در خواست کمک وGPS   از قابلیت های دیگر آن می باشد.
  2. دوربین خودرو آینه ای: انواع مختلفی دارد و دارای نمایشگر است.

نکاتی در مورد دوربین خودرو

  • در کشور روسیه از دوربین برای خودرو استفاده بخصوصی می شود. کشور انگلستان در سال ۲۰۱۵ از دوربین مداربسته خودرو بیشترین استفاده را داشته و در صدر کشور های دیگر قرار گرفته است. در کشور چین هم از دوربین خودرو استفاده چشم گیری می شود.
  • دوربین مدار بسته خودرو را در همه نوع ماشینی می توان استفاده کرد به شرط اینکه خودروی شما محل پارک مناسبی داشته باشد تا دوربین خودرو سرقت نشود.
  • اگر کاربرد دوربین خودرو برای اداره پلیس است بهتر است کیفیت تصویر P720 یا P1080 باشد.
  • می توتن از دوربین ماشین به عنوان مدرک در اداره بیمه هم استفاده کرد.
  • دوربین مداربسته خودرو به دلیل وجود مادون قرمز قابلیت دید در شب دارد.
  • دوربین های زوم اپتیکال در حالت زوم کیفیتشان تغییری نمی کند. به طور مثال اگر زوم اپتیکال X4 خریداری کرده اید یعنی تصویر شما با زوم ۴ برابر می شود اما زاویه دید را کاهش می دهد. دوربین خودرو زوم اپتیکال انواعی دارد که به آن اشاره می کنیم:

۱)دستی ۲)موتورایز ۳)گردان

  • دوربین های زوم دیجیتال با زوم بیشتر کیفیت تصویرشان پایین تر می آید اما زاویه دید را کاهش نمی دهد.
  • دوربین خودرو دارای قابلیت WDR باشد یعنی تصویر را گسترده تر نشان دهد تا بتوان نور را از تاریکی مجزا کرد.
  • تامین شارژ باطری دوربین برای ماشین به روش های زیر است:

  1. تامین باطری از طریق شارژر فندکی خودرو
  2. تامین باطری از طریق پاوربانک
  3. تامین شارژ دوربین خودرو از طریق پاور مجیک پرو
  4. تامین برق از طریق موتور ماشین به طور مستقیم و اتصال به آن
  5. استفاده از باطری خود دوربین برای خودرو

خودرو ها همیشه مورد سرقت سارقان قرار گرفته اند و برای حفظ امنیت این کالای گرانبها ، نیاز به ابزارهای محافظتی است . دزدگیر و دوربین خودرو بهترین وسیله برای حفظ امنیت خودرو هستند که توسط بسیاری از کمپانی ها تولید می شوند . اما تنها داشتن دوربین برای محافظت خودرو کافی نیست و این دوربین خودرو نیازمند تکنولوژی و قابلیت هایی کاربردی برای ماشین شما هستنن که بازهم جای نگرانی نیست و با پیشرفت علم ، قابلیت دوربین ها بیشتر شده و کاربرد ای متفاوتی دارند . قیمت دوربین خودرو به نسبت قیمت خود خودرو چندان زیاد نیست و لازم است برای حفظ و نگهداری از خودروی خود حتما یک دوربین ثبت وقایع ماشین در آن نصب گردد .

عملکردهای مختلف دوربین خودرو

  • نور کم یا تاریکی

دوربین مدار بسته خودرو تا حد امکان باید بتواند در تاریکی هم تصویر برداری کند چون بسیاری از سارقان در هنگام شب دزدی می کنند و شب زمان خوبی برای آنهاست پس با قابلیت داشتن مادون قرمز ، دوربین می تواند به راحتی در تاریکی تصویر برداری کند .

  • سنسورهای حرکت

بسیاری از دوربین های خودرو ، زمانی که متوجه حرکتی غیرمعمول در خودروی شما شوند بلافاصله به شما اطلاع خواهند داد . یا با صدای آژیر و یا با ارسال پیغام به تلفن همراه ، این هشدار به شما داده می شود .

  • ارسال آنلاین و تماشای آنلاین تصاویر

از آنجایی که دوربین ماشین قابلیت اتصال به اینترنت دارد و حتی سیم کارت جداگانه هم در آن نصب می گردد ، می تواند به صورت آنلاین پیغام هشدار به شما ارسال کند .

  • پوشش کامل ۳۶۰ درجه

بهتر است دوربین ماشین فضای اطراف را هم تصویر برداری کند تا در صورت نزدیک شدن شخصی ، متوجه آن شود و به صاحب ماشین اعلام هشدار دهد .

بعضی از دوربین ها برای روشن ماندن نیاز به برق دارند که به راحتی می تان آن ها را به فندک ماشین متصل کرد . بعضی دیگر هم از انرژی باتری تغذیه می کنند و برای شارژ باتری به برق ماشین متصل می شوند و هنگامی که برق ماشین قطع است باتری را منبع تغذیه قرار می دهند . درکل نصب دوربین ماشین به دلیل کوچک بودن و سیم کشی کمتر بسیار آسان است .

دوربین خودرو شیائومی

خرید دوربین خودرو

برای خرید دوربین ثبت وقایع ماشین نیاز نیست هزینه زیادی کنید زیرا این محصول در بازار جهانی تنوع زیادی دارد و به راحتی می توانید دوربین ثبت وقایع ماشین را با قیمت مناسب خریداری فرمایید . برای خرید دوربین خودرو با قیمت خوب می توانید به فروشگاه دوربین خودرو آذرال مراجعه کنید البته قبل از خرید دوربین خودرو برای آشنایی بیشتر و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین خودرو با کسی که تخصصی در رابطه با آن دارد مشورت کنید . هنگام خرید توجه داشته باشد که قیمت دوربین خودرو تاثیری بر نظر شما در مورد کیفیت آن نگذارد زیرا کیفیت در این باره حرف اول را می زند . 

فروشگاه آذرال با سابقه ارائه خدمات لوازم حفاظتی و جانبی خودرو (انواع دوربین‌های خودرو، دوربین خودرو سیم کارت خور و…) به مدت ۸ سال یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تهیه دوربین‌های خودرو می‌باشد.

برای تهیه دوربین‌های خودرو باکیفیت با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه آذرال به نشانی:https://azaral.com

می‌توانید از محصولات و قیمت‌ها و سایر خدمات این شرکت آگاه شوید.

تلفن تماس با فروشگاه آذرال: ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۳۹ – ۰۹۱۴۳۰۰۵۶۱۸

نشانی فروشگاه:آذربایجان شرقی- تبریز- شریعتی- ساختمان آلومنیوم طبقه دوم واحد یک

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=263864

برچسب ها

ثبت نظر

-