نباید به انتخابات آمریکا دل ببندیم / برخی به دستاوردهای انقلاب بی ‌توجه هستند

  • کد خبر : 260530
  • 18 آبان 1399 - 12:17
نباید به انتخابات آمریکا دل ببندیم / برخی به دستاوردهای انقلاب بی ‌توجه هستند

 

 

 

 

نیوز:

نماینده تهران در مجلس، گفت: برخی فکر می‌کردند از مسیر مذاکره با آمریکا مشکلات حل می‌شود اما خدا به ما نشان داد که این راه درست نیست، امید به بیگانه بستن شروع انحراف است و ما باید امید به خدا داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی میرسلیم در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که عصر امروز برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های وی، گفت: نوع بهره‌برداری مرحوم عسگراولادی از آیات و روایات غیر از جنبه عبادی ویژگی دقیق کاربردی داشت و ما نیز مدت‌ها از درس های قرآنی ایشان بهره می‌بردیم.

 

مصاحبه سیدمصطفی میرسلیم با بی‌بی‌سی فارسی+ویدئو | اعتمادآنلاین

 

مسیر مذاکره با آمریکا باطل است

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه به تفسیر مرحوم عسگراولادی از یکی از ادعیه‌های مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: تفسیر مرحوم اینگونه بود که ما وقتی وارد کار حزبی و تشکیلاتی می‌شویم اولین سوال ما باید این باشد که آیا این کار هدایت شده و برای خدا است یا نه؟

اصلا ما کار حزبی را به عنوان کاری که می‌خواهیم به قدرت برسیم، دنبال نمی‌کنیم، ما این کار را برای جمعی که در مسیر هدایت شده فعالیت دارد، انجام می‌دهیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مسیر کارها اگر دعا کردیم و از خدا خواستیم که به ما هدایت عطا کند و این عطا شد، باید مراقبت کنیم که گرفتار آسیب های غرور، خودبزرگ بینی و تکبر نشویم و خود را سالم نگه داریم، این ها آفت های یک حرکت تشکیلاتی است، حتی اگر از ابتدا با انگیزه های معنوی و خوبی آغاز شود.

 

سید مصطفی میرسلیم - مهندس سید مصطفی میرسیلم

وی افزود: همچنین در این راه باید همواره به ولایت برای عدایت تمسک بجوییم. نکته دیگر این است که ما نباید به فکر خودمان باشیم بلکه همینطور که حرکت می‌کنیم باید نیت ما این باشد که این فعالیت که برای خدا است، توسعه و برکت پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در بخش پایانی از سخنان خود، گفت: ما نباید در برابر دشمنان احساس ضعف کنیم و کار را زمین گذاشته و گرفتار یأس شویم. باید بدانیم این‌ها اتفاقاتی است که رخ می‌دهد و در آینده هم رخ خواهد داد و به چشم امتحان به آنها نگاه کنیم. خیلی ها بی‌توجه هستند و فراموش می‌کنند که در این ۴۲ سال انقلاب چه دستاوردهایی داشته‌ است.

 

مسیر مذاکره با آمریکا

 

وی با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم در مواجهه با مشکلات ناامید شویم و کار را رها کنیم، اظهار کرد: باید در مقابل مشکلات، بحران‌ها و آسیب‌ها ایستادگی کنیم و نباید متزلزل شویم. البته این کار ساده‌ای نیست و همواره باید دعا کنیم که خدا ما را از مشکلات و انحرافات مصون نگه دارد.

مسیر مذاکره با آمریکا حزب موتلفه

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به انتخابات آمریکا و حواشی آن، اظهار داشت: برخی فکر می‌کردند از مسیر مذاکره با آمریکا مشکلات حل می‌شود اما خدا به ما نشان داد که این راه درست نیست، امید به بیگانه بستن شروع انحراف است، ما باید امید به خدا داشته باشیم، لذا شما می‌بینید که یک جریان تبلیغاتی شدیدی در دنیا پیرامون این انتخابات آمریکا درست شده است.

 

مسیر مذاکره با آمریکا

 

وی گفت: شاید این انتخابات در درون آمریکا اثراتی داشته باشد، اما در فرآیند راهبردهای سیاست خارجی آمریکا تغییری ندارد و اصلا نباید به این اتفاقات امید ببندیم.

 

>>>خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=260530

ثبت نظر

-