کشف ۳ تن مخدر در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 259274
  • 17 آبان 1399 - 18:34
کشف ۳ تن مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف ۳ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش نیوز،  سرهنگ حق وردیانی ظهر شنبه در حاشیه مراسم امحای مواد مخدر در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه تن و ۳۰۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۴ تن انواع پیش ساز مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ تاکنون دو مرحله امحا مواد مخدر به میزان ۹۰ تن در استان انجام شده است، ادامه داد: طرح‌های هدفمند در جهت مبارزه با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و شناسایی باندهای توزیع از اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

حق وردیان خاطرنشان کرد: همچنین از سال گذشته تاکنون ۳۶ تن مواد مخدر پیش ساز از انبار مرکزی ناجا و وزارت دفاع جهت استفاده در داروسازی به کارگرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۴۳۳ یک دستگاه خودرو و ۱۱۹ موتورسیکلت متوقف شده است تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۷۸۲ نفر از سر شبکه‌های توزیع کننده و تهیه‌کننده و معتادان مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ارزش ریالی کلیه کشفیات مواد مخدر استان در سال‌جاری را ۳۱۷ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال تومان اعلام کرد و اضافه کرد: میزان کشفیات امسال ۸۲ درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=259274

ثبت نظر

-