استقلال دوباره جریمه می دهد ؟ آل‌اشپورت منتظر اشتباه مدیران باشگاه استقلال

  • کد خبر : 257045
  • 16 آبان 1399 - 9:25
استقلال دوباره جریمه می دهد ؟ آل‌اشپورت منتظر اشتباه مدیران باشگاه استقلال
استقلال

در چند روز گذشته اخباری مطرح شده که باشگاه استقلال به دنبال پایان همکاری با شرکت آل اشپورت به عنوان تامین کننده البسه آبی پوشان است.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

شرکت آل اشپورت که در لیگ بیستم هم با باشگاه استقلال برای تهیه البسه تیم قرارداد دارد، ظاهرا در تهیه کلیه البسه استقلال (البسه زمستانی و هتلی و لباس تمرین) نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و از این رو مدیران استقلال به فکر فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت هستند. البته شنیده شده بود چند بازیکن به کیفیت لباسهای آل اشپورت هم اعتراض هایی کرده اند.

چند ماه پیش شرکت آل اشپورت قرارداد همکاری اش با فدراسیون فوتبال ایران را بعد از شیوع ویروس کرونا در اقدامی غیر منتظره فسخ کرد اما ماجرا از این قرار بود که بخشی از البسه تیم‌های ملی به صورت رایگان تامین می شد و در عوض فدراسیون فوتبال برای تامین البسه داوران، کمیته آموزش و … باید از شرکت آل اشپورت پوشاکی را خریداری می کرد. این در حالی است که داوران در فصل گذشته از پوشاک شرکت های دیگری استفاده کردند و فدراسیون از آل اشپورت خریدی نداشت و این موضوع باعث شد تا شرکت آل اشپورت از ظرفیت‌های موجود در قرارداد تنظیم شده استفاده و قراردادش را با فدراسیون فوتبال فسخ کند. شرکت آل اشپورت حتی از وجود بندی مبنی بر وقوع اتفاقات غیرمترقبه خبر داد و شیوع کرونا هم از نظر آل اشپورت اتفاقی غیرمترقبه بوده است و آنها مدعی شدند به مشکل خوردن تولید البسه در کشور چین به دلیل شیوع ویروس کرونا مانع از تامین پوشاک مورد نیاز تیم های ملی شده و آن‌ها با فسخ قرارداد دست فدراسیون را برای انتخاب برند مورد نظرشان باز گذاشتند. البته شرکت آل اشپورت علیرغم فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال در بازی دوستانه با ازبکستان لباس تیم ملی را فراهم کرد و در واقع شرکت آل‌اشپورت بدون اینکه تعهدی به فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد، محموله‌ای را که ارزش آن بیش از ۸۰ هزار دلار بود، به ایران ارسال کرد.

اما حالا شرکت آل اشپورت در آستانه لیگ بیستم هنوز البسه مورد نیاز باشگاه استقلال را برای حضور در لیگ برتر فراهم نکرده است و خبر آمده مدیران باشگاه استقلال در حال مذاکره با یک شرکت جدید برای تهیه البسه استقلال هستند، موضوعی که می تواند برای استقلال دردسر ساز باشد.

خبرنگار ما در این زمینه با وحید جعفری نماینده آل اشپورت در خاور میانه تماس گرفت تا در این زمینه از او سوال کند. وی در این باره گفت:

“ما تا دو، سه روز دیگر صبر می کنیم و منتظر می مانیم تا ببینیم که آیا استقلال قراردادش را فسخ می کند یا نه. در حال حاضر باشگاه استقلال در تمریناتش از البسه شرکت آل اشپورت استفاده می کند.”

از سویی دیگر احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در تلاش است تا توافق جدیدی را با شرکت آل اشپورت داشته باشد اما در حال حاضر قدم اول یعنی جلسه ای در این باره برگزار نشده است. در این زمینه با مددی هم تماس گرفتیم که پاسخگو نبود. ساعاتی پیش در خبرگزاری فوتبالی از مشکل باشگاه استقلال برای تامین لباس خود برای بازی مقابل مس رفسنجان خبری را منتشر کردیم که مددی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال آن را رد کرد و گفت:

« خبر اینکه تیم استقلال لباس بازی، تمرین یا هتل ندارد را تکذیب می‌کنم. ما با یک اسپانسر جدید در خصوص البسه تیم مذاکرات خوبی داشته‌ایم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. تیم ما از لحاظ لباس جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر در فصل جدید مشکلی ندارد و به زودی و پس از امضای قرارداد، نام اسپانسر جدید خود را اعلام می‌کنیم.»

با توجه به صحبت های جعفری به نظر می رسد که شرکت آل اشپورت شرایط تمرینات و بازیهای استقلال را دنبال می کند. در حقیقت در صورتی که استقلال از لباس برند دیگری در بازیهای آینده خود استفاده کند، احتمالا شرکت آل اشپورت از آنها شکایت خواهد کرد و بدین ترتیب می توان گفت که این شرکت منتظر اشتباه مدیران استقلال در این زمینه در روزهای آینده خواهد بود.

البته شرکت آل اشپورت همانطور که در بالا برای شما شرح دادیم در ماجرای فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال وقتی متوجه شدند فدراسیون نشین ها البسه تیم های داوری و… را از برند دیگری خریدی داری کرده اند سراغ بند غیرمترقبه رفتند تا از قرارداد خارج شوند، حالا هم اصلا بعید نیست که استفاده سید حسین حسینی دروازه بان استقلال از برندی غیر از آل اشپورت یا پوشاندن لوگوی این شرکت توسط سرمربی اسبق استقلال یعنی فرهاد مجیدی زمینه ساز اختلاف میان شرکت آل اشپورت و باشگاه استقلال شده باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=257045

برچسب ها

ثبت نظر

-