جوانان حزب موتلفه اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند

  • کد خبر : 251334
  • 13 آبان 1399 - 6:27
جوانان حزب موتلفه اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند

جوانان حزب موتلفه اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند

مسئول بخش جوانان حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، مدیریت جوانان موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی را محکوم کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


اهانت ریاست جمهوری فرانسه به ساحت مقدس رسول الله دل انسانهای آزاده را جریحه‌دار کرد.


این سخنان نا به جا بدون تفکر و از روی جهل و نادانی آنان در مقابل مکتب اسلام رحمانی  همچون گذشته، با برنامه و در امتداد پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام است.


جوانان موتلفه اسلامی این اهانت را محکوم می نماید و در راستای فرمایشات رهبر انقلاب در نامه خطاب به جوانان فرانسه از آزادگان جهان خواستار جوابگویی صریح و موضع گیری در مقابل این اندیشه می باشد.


سیزده آبان بی‌گمان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین روزهای تاریخ معاصر ایران است. سیزده آبان ماه سالروز مناسبت‌های بزرگی در انقلاب اسلامی است، روز تبعید امام خمینی(ره)، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است. فرصت خوبی برای تبیین ماهیت استکبار و مقابله با تفکرات غربی است.


تفکرات غربی که از روی جهالت و نادانی به جامعه تزریق می شود تا روحیه اسلامی، انقلابی، عدالتخواهی، استقلال طلبی و آزاده خواهی ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهد.


جای خالی آموزش استکبار ستیزی، تجارب تاریخی حاصل شده در سالهای گذشته، در کتب درسی  برای نسل های آینده جمهوری اسلامی بسیارملموس است.


لازم به یادآوری است روابط ایران و آمریکا خصوصاً بعد از انقلاب از همان روز اول، به گونه ای بود که دولتمردان آمریکایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای متوسل شده‌اند،  نتیجه برجام نیز جز اثبات مجدد بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها برای مردم ایران و حتی جهانیان چیز دیگری نمی باشد. بر این اساس لازم است دولت همچنان هوشمندی لازم را در برخورد با جبهه استکبار داشته باشد و همواره از این تجربه تلخ در تصمیمات خود بهره بگیرد و برتارک تاریخ بنویسند که دلخوش کردن به استکبار و غرب نتیجه‌ای جز شکست را درپی نخواهد داشت.


درپایان، مدیریت جوانان موتلفه از دولت جمهوری اسلامی می خواهد با جدی گرفتن نسل جوان و با انگیزه امروزی، نسبت به کمک کردن مسوولان به مجموعه های جوان که کارهای برجسته و راهگشا انجام می دهند و مانع وابستگی به غرب هستند اقدام نموده و دست یاری خود را به سوی جوانان ایرانی دراز کند.


همچنین از آحاد جوانان انقلابی دعوت می‌کند با توجه به شیوع ویروس منحوص کرونا با نمایش اتحاد و همدلی و فرمانبرداری از رهبر انقلاب، بار دیگر کلیدواژه «نه» به استکبار را تبیین کرده و فرصت را غنیمت شمرده و در مقام عملی نسبت به عملگرایی در وابستگی به غرب و نگاه به ظرفیت های داخلی کشور اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=251334

ثبت نظر

-