واحدهای گشت پلیس به سامانه «ای وی ال سی» مجهز شدند

  • کد خبر : 249899
  • 12 آبان 1399 - 11:10
واحدهای گشت پلیس به سامانه «ای وی ال سی» مجهز شدند

 

 

واحدهای گشت پلیس به سامانه « ای وی ال اس » مجهز شدند

به گزارش نیوز : سردار مهدی معصوم بیگی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی نیوز افزود: هوشمندسازی پلیس از راهبردهای اساسی و اولویت دار است که به صورت جدی دنبال می شود.

وی ادامه داد: در راستای هوشمند سازی پلیس، واحدهای گشت به سامانه «ای وی ال اس» مجهز شدند که به صورت برخط می تواند ماموریت های واحد گشت را کنترل کند.

معصوم بیگی با اشاره به مزایای دیگر این سامانه گفت: این سامانه نشان می دهد که واحد گشت در چه نقطه ای تردد و گشت زنی داشته، در کجا متوقف شده و چه میزان توقف داشته و آیا از جغرافیای ماموریت خود خارج شده یا نه.

وی ادامه داد: نظارت بر ماموریت ها، صیانت از کانیوزن، هدفمند کردن گشت ها و همچنین رعایت حقوق شهروندی از جمله مزایای دیگر استفاده از این سامانه است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: هوشمندسازی واحدهای گشت به این سامانه تا حدودی در سراسر کشور به صورت متمرکز انجام شده و در این راستا مرکز پایش هوشمند پلیش پیشگیری راه اندازی شد که روزانه در سطح کشور این پایش انجام می شود و این مرکز در مراکز استان ها نیز راه اندازی شده و در نظر داریم آن را تا پایان سال تکمیل کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا

رئیس پلیس پیشگیری ناجا پیش از این نیز با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای توسعه خدمات رسانی مطلوب به مردم از راه اندازی دبیرخانه دائمی و کارگروه‌های تخصصی هوشمند سازی در پلیس پیشگیری خبر داد و گفت: مردمی بودن پلیس و تغییرات و پیچیدگی‌های زندگی اجتماعی که به دنبال خود افزایش حجم ماموریت‌های پلیس در حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را به دنبال دارد، هوشمندسازی در پلیس را به امری ضروری تبدیل کرده است.

سردار معصوم بیگی گفت: هوشمندسازی و به روز بودن از مولفه‌های محوری هویت پلیس کارآمد در جامعه است و  امروز میدان خلاقیت‌ها و ایده‌های نو و هوشمندانه است و سازمانی در این برهه تاریخی قدرتمند و قوام خواهد داشت که هوشمندانه از دانش روز بهره گیری و اثربخشی و کارآیی سازمانی را ارتقاء دهد.

 

بیشتر بخوانید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249899

ثبت نظر

-