تهیه نسخه PS4 هیتمن ۳ برای تجربه VR روی PS5 اجباری است

  • کد خبر : 249692
  • 12 آبان 1399 - 8:42
تهیه نسخه PS4 هیتمن ۳ برای تجربه VR روی PS5 اجباری است

 

 

به گزارش نیوز، همان‌طور که مشخص است کنسول بازی پلی استیشن ۵ همچنان از دستگاه واقعیت مجازی خود برخوردار نیست و نمونه‌ای از این فناوری برای آن معرفی نشده است. از این رو کاربرانی که تمایل دارند بازی‌هایی را به صورت اول شخص در قالب واقعیت مجازی تجربه کنند باید از نسخه پلی استیشن ۴ آن عنوان استفاده کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، از آن جا که در حال حاضر نسخه‌ای از Play Station VR برای کنسول نسل جدید سونی منتشر نشده کاربرانی که پلی استیشن ۵ دارند باید با خرید نسخه PS4 بازی  هیتمن ۳  آن را در قالب VR تجربه کنند. انجام این عمل به دلیل قابلیت پشتیبانی پلی استیشن ۵ از VR امکان‌پذیر شده و کاربران تنها کافی است این دستگاه را داشته باشند تا بتوانند بر روی پلی استیشن ۵ از آن استفاده کنند.

افرادی که بازی هیتمن سه را در قالب نسخه پلی استیشن ۴ تهیه می‌کنند از یک بروزرسانی رایگان برای هماهنگی بر روی کنسول نسل جدید برخوردار خواهند شد. از این رو فضای بازی مورد نظر از افزایش کیفیت گرافیکی برخوردار خواهد شد و کاربران از فناوری روز عقب نخواهند افتاد.

دیگر بازی‌های واقعیت مجازی پلی استیشن ۵

دیگر بازی‌های واقعیت مجازی پلی استیشن ۵

طبق گفته رسانه‌های مختلف، سازندگان عنوان No Man’s Sky نیز سعی دارند فرآیند مشابه‌ای را طی کنند و نسخه واقعیت مجازی عنوان خود را بر روی کنسول پلی استیشن ۵ بیاورند. بازی‌هایی که از کنسول نسل قبل به PS5 می‌آیند به دلیل افزایش قدرت این دستگاه با سرعت بیشتری اجرا خواهند شد.

تاکنون شرکت سونی اطلاعاتی از عرضه Play Station VR جدید را در اختیار کاربران خود قرار نداده و مشخص نیست این مجموعه چه زمان نسخه‌ای جدید از دستگاه واقعیت مجازی خود را برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌کند. با این حال عناوین زیادی در قالب بازی‌های واقعیت مجازی در حال توسعه هستند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Sprinter Cell و Assassin’s Creed اشاره کرد.

 

>>>بیشتر بخوانید

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249692

ثبت نظر

-