سهمی از حق‌آبه سد طالقان برای رودخانه کرج در نظر گرفته شود

  • کد خبر : 249482
  • 12 آبان 1399 - 5:27
سهمی از حق‌آبه سد طالقان برای رودخانه کرج در نظر گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر سلیم نژاد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: بار دیگر حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از اهانت یک نشریه بی‌هویت به ساحت نورانی پیامبر خاتم را به بهانه حمایت از آزادی‌بیان محکوم می‌کنیم.

وی با تسلیت درگذشت یکی از کانیوزن شهرداری کرج بیان کرد: امیدواریم دیگر شاهد این قبیل حوادث نباشیم و به تمام کانیوزن سفارش می‌کنیم در حین رانندگی و کار ایمنی لازم را رعایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: با توجه به زمزمه‌های آغاز بهره‌برداری از تونل انتقال آب سد امیرکبیر به تهران و تأثیرات مخرب زیست‌محیطی به رودخانه کرج، درختان، باغات و طبیعت جاده چالوس، در این راستا نباید ‌حق‌آبه مردم کرج فراموش شود، تقاضا دارم موضوع توسط استاندار البرز و نمایندگان کرج و سایر مسئولان حتماً پیگیری شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر کرج پیگیر این مسئله مهم است تا حق و حقوق مردم شهر کرج ضایع نشود، حداقل از حق‌آبه سد طالقان سهمی برای رودخانه کرج در نظر گرفته شود تا درختان آن مناطق خشک نشوند و اتفاقات ناگوار برای شهر ما نشود.

شهرداری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهد

سلیم‌نژاد با تأکید به شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: از شهردار کرج تقاضا دارم به مدیران در همه بخش‌های شهر کرج تأکید شود که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برای سلامتی کانیوزن و ارباب رجوع رعایت و از برگزاری هرگونه جلسه، اجتماع و مراسم آموزشی غیرضروری پرهیز شود.

وی بیان کرد: شهرداری کرج با توجه به شرایط سخت کنونی که از لحاظ قیمت‌ها فشار مضاعفی به‌ویژه به طبقه کارگر، اقشار متوسط و ضعیف جامعه وارد آمده است، پرداخت به موقع حقوق کارمندان و قشر ضعیف در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان متذکر شد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران بوده و برنامه‌های خاصی به دلیل شیوع کرونا برای این روز در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249482

ثبت نظر

-