سردار اشتری: اقتدار امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم

  • کد خبر : 249195
  • 12 آبان 1399 - 1:36
سردار اشتری: اقتدار امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش نیوز  سردار حسین اشتری روز شنبه با حضور در منزل شهید مجید بارانی از شهدای ناجا ضمن قدردانی از زحمات زینب گونه همسر بزرگوار این شهید که در مدت جانبازی وظیفه پرستاری وی را بر عهده داشت افزود: همه ما شاهد از خود گذشتگی و ایثار شما برای این شهید بزگوار بودیم و براستی اجر و پاداش شما نزد خداوند متعال کمتر از این شهد گرانقدر نیست.

وی آرامش و نشاط امروز جامعه و فراگیری اسلام خواهی را مدیون خون شهدا و جانبازی فرزندان غیور ایران اسلامی دانست و گفت: امیدوارم با دعای شهدا و به حرمت خون آنان بتوانیم در مسیر صحیح و حمایت از قرآن، ولی امر زمان و اسلام گام برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی مهمترین پیام شهدا را حمایت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: شهدا با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور عزیزمان جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی شهدا را از سرمایه‌های بزرگ این کشور و نظام دانست و اظهارداشت: وظیفه ما ادامه راه شهدا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سردار اشتری خانواده شهدا را مروجین اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کرد و گفت: خانواده شهدا و جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند که نه تنها مروجان اصلی فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اند بلکه روحیه ایثار گری و رشادت طلبی آنان نیز به عنوان الگویی برای جوانان در آمده است.

به گزارش نیوز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=249195

ثبت نظر

-