خلعتبری امسال برای نویدکیا بازی می‌کند ؛ مارکوپلو به سپاهان برگشت

  • کد خبر : 246749
  • 10 آبان 1399 - 15:04
خلعتبری امسال برای نویدکیا بازی می‌کند ؛ مارکوپلو به سپاهان برگشت
باشگاه سپاهان از فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به جهت همکاری‌های انجام شده برای محمدرضا خلعتبری مراتب تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

وینگر سرعتی و باتجربه اهل رامسر که لیگ نوزدهم را در تیم‌های ذوب‌آهن و شهر خودرو سپری کرد، تصمیم گرفت تا بار دیگر به اصفهان بازگردد و این‌بار برای طلایی‌پوشان اصفهانی به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

پانزدهمین نقل و انتقال محمدرضا خلعتبری ، وینگر سرعتی و خوش‌تکنیک فوتبال ایران به یک مقصد آشنا بود؛ اصفهان. او که در این شهر خاطرات پرشماری را در لباس ذوب‌آهن و سپاهان از جمله قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان بهترین پاسور لیگ را دارد، در طول دوران فوتبالی‌اش در تیم‌های متعددی به میدان رفته اما هیچگاه نتوانسته درخشش خود در دو تیم اصفهانی را تکرار کند.

حالا پس از گذراندن یک فصل پر سر و صدا در ذوب‌آهن و سپس شهر خودرو، که مسالمت‌آمیز هم به پایان نرسید و در حالی‌که دو سال از مدت قرارداد خلعتبری با عنابی‌پوشان مشهدی مانده بود، وی به دلیل اختلاف با اعضای کادرفنی شهر خودرو تصمیم به جدایی از جمع شاگردان رحمتی گرفت و در شرایطی که سرمربی جوان مشهدی‌ها به دنبال حفظ خلعتبری بود، او تصمیم گرفت تا برای لیگ بیستم، شاگرد محرم نویدکیا باشد.

خلعتبری که سابقه همبازی بودن با نویدکیا را دارد و اختلاف سنی کمی را هم با سرمربی جدید طلایی‌پوشان دارد، بدون‌تردید در فصل پیش‌روی وظیفه سنگینی را به دوش خواهد داشت؛ او در اولین تجربه‌اش در سپاهانِ نویدکیا، برای این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل آلومینیوم به میدان رفت که نمایش نسبتا خوبی را داشت اما بدون‌شک نویدکیا انتظاراتی ویژه‌ای از مهره ارزشمند و باتجربه خود دارد که در لیگ بیستم باید دید خلعتبری که به دلیل تغییر تیم‌های پرشمارش به مارکوپولوی فوتبال ایران شهرت یافته، می‌تواند آن‌ها را برآورده کند و در شهری که افتخارات پرشماری را به دست آورده، بار دیگر موفق شود یا خیر؟

خلعتبری که لیگ نوزدهم را در تیم‌های ذوب‌آهن و شهر خودرو سپری کرد، تصمیم گرفت تا بار دیگر به اصفهان بازگردد و این‌بار برای آنها بازی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=246749

برچسب ها

ثبت نظر

-