محمد نصرتی شاکی از مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده ؛ کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به جدایی طلب ها

  • کد خبر : 243349
  • 08 آبان 1399 - 10:57
محمد نصرتی شاکی از مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده ؛ کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به جدایی طلب ها
محمد نصرتی در ارتباط با جدایی بعضی از ستاره ها از تیم پرسپولیس گفت : انسجامی که در چند سال اخیر در پرسپولیس ایجاد شده ، نشان می دهد که این تیم به شخص متکی نیست .

محمد نصرتی در ارتباط با جدایی بعضی از ستاره ها از تیم پرسپولیس گفت : انسجامی که در چند سال اخیر در پرسپولیس ایجاد شده ، نشان می دهد که این تیم به شخص متکی نیست و با جدایی ستاره ها به مشکل نمی خورد .

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

محمد نصرتی، بازیکن اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم پارس جنوبی جم،  در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیس برای تکرار روزهای خوب خود در لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر شرایط آرمانی فنی، باید آرامشش نیز حفظ شود تا بتواند نتایج خوبی را در فصل آینده و حساس‌ترین بازی فصل خود در فینال رقم بزند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده و تاثیر آن در شرایط فنی سرخ‌ها تصریح کرد:

 شجاع مدافع خوب و تاثیرگذاری بود اما ساختار دفاعی پرسپولیس در سال‌های اخیر آنقدر خوب و منسجم بود که غیبت یک بازیکن نمی‌تواند تاثیر منفی روی این روند خوب داشته باشد. ضمن این‌که باید به این موضوع اشاره کنم ۲ سال پیش پرسپولیس در زمان حضور برانکو، پس از جدایی تعدادی از ستاره‌هایش و با وجود محرومیت از نقل و انتقالات توانست تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود. جدایی اخیر نفراتی مثل مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و علی علیپور، که همگی از نفرات اصلی و تاثیرگذار این تیم بودند روی پرسپولیس گل‌محمدی تاثیر منفی نداشت و این تیم توانست دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. همه این شواهد از این حکایت دارد این تیم نشان داده به فرد متکی نیست.

او افزود:

 هواداران حق دارند از جدایی شجاع ناراحت باشند اما باید به او هم این حق را داد که برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. به هرحال پیشنهاد چشمگیری به او رسید و این بازیکن بنا به شرایطی که داشت تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت. در مجموع هم باید به شجاع حق داد و هم به هواداران.

سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم در ادامه اشاره‌ای به شرایط این تیم داشت و ادامه داد:

پس از جذب برخی نیروهای شناخته شده در فراخوانی اقدام به جذب و بررسی بازیکنان تستی کردیم و در تلاش هستیم تا آغاز بازی‌ها به شرایط آرمانی و ایده‌آل برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول داشته باشیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در پایان درخصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد پارس جنوبی در فصل پیش‌رو گفت:

هر ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته اول  برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند و ما هم از این قاعده مستنثی نیستیم. نهایت تلاش ما این است که بتوانیم دوباره پارس جنوبی را به لیگ برتر بازگردانیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=243349

برچسب ها

ثبت نظر

-