آموزشگاه علمی تخصصی درجه‌داری پلیس افتتاح شد

  • کد خبر : 242861
  • 08 آبان 1399 - 4:43
آموزشگاه علمی تخصصی درجه‌داری پلیس افتتاح شد

به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این  آموزشگاه درجه داری افزود: این مرکز با ظرفیت مطلوبی افتتاح شده اما باید بیش از چیزی که هست آن را تقویت کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب از آن بهره ببریم.

سردار نوری نژاد گفت: شما جوانان که در این آموزشگاه مشغول خدمت و فراگیری هستید، قرار است در رشته یا رسته عملیات ویژه انجام وظیفه کنید.

وی با بیان اینکه یگان ویژه، یگانی آماده، پرتوان و فعال در همه عرصه ها است، افزود: زمانی که در حوادث و بلایای طبیعی مردم نیازمند امداد و نجات هستند، افسران و درجه داران این یگان از اولین افرادی هستند که برای خدمت رسانی به مردم در صحنه حاضر می شوند؛ حضور نیروهای یگان ویژه در خدمت رسانی به مردم حین وقوع سیل در کشور گواه بر این ادعاست.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: یگان ویژه در سخت ترین شرایط و برای خدمت رسانی وارد میدان می شود و اجازه آسیب رساندن به جان، مال و ناموس مردم را به احدی نمی دهد.

سردار نوری نژاد خطاب به فراگیران گفت: شما جوانان که در این یگان در حال خدمت هستید، آمادگی های لازم را در این مرکز برای خدمت رسانی و انجام وظیفه در آینده کسب کنید.

وی گفت: البته وظیفه ایجاد آمادگی و توان و ظرفیت بر عهده مسئولان، مربیان و اساتید این مرکز است که باید متون و دروس آموزشی به روز و کارگاه های مجهز و مناسب را در اختیار فراگیران قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: از سویی مربیان و اساتید این آموزشگاه خود باید اخلاق و رفتار صحیح و کریمانه داشته باشند تا بتوانند افرادی توانمند و آموزش دیده را تربیت کنند؛ به طوری که خاطرات خوشی را در ذهن فراگیران حک کنند.

سردار نورزی نژاد با اشاره به اهمیت حرفه ای گرایی فراگیران گفت: این مرکز قابلیت و ظرفیت ارتقاء را دارد بایستی از ظرفیت های موجود برای توانمندی فراگیران بهره لازم را ببریم.

وی به نامگذاری این مرکز آموزش به نام سردار شهید تقی ورکش اشاره و عنوان کرد: تشکر می کنم از خانواده این شهید گرانقدر و معزز که قبول زحمت فرمودند و در مراسم افتتاحیه  شرکت کردند؛ انتظار این است افرادی که وارد این مرکز می شوند به سجایای اخلاقی این شهید گرانقدر تأسی کنند.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که قدردان ملت ایران که دعاگوی ما هستند باشیم؛ از سویی پیام تبریک مقام معظم رهبری برای ماموران ناجا دلگرم کننده بود و امید داریم که بتوانیم در اجرای ماموریت های محوله بیش از پیش موفق و موثر باشیم.

در مراسم افتتاحیه آموزشگاه علمی تخصصی درجه داری شهید ورکش ناجا سالن تیراندازی شبیه ساز و سیمیلاتور، کلاس های آموزشی و اداری ساختمان امام حسین (ع) و آسایشگاه (فراگیران) امام علی (ع) در این مرکز با حضور سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا و خانواده گرانقدر و معزز سردار شهید تقی ورکش افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=242861

ثبت نظر

-