سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اقدام رئیس جمهوری فرانسه را محکوم کرد

  • کد خبر : 242504
  • 08 آبان 1399 - 0:04
سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اقدام رئیس جمهوری فرانسه را محکوم کرد

به گزارش نیوز از پایگاه خبری سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در بیانیه ای افزود: در روزهای اخیر حادثه بی شرمانه توهین به مقام قدسی حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در کشور فرانسه و حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور از این اقدام موهن و زشت قلب همه انسان های آزادیخواه و موحد را جریحه دار کرده است.  

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: چگونه است که پارلمان فرانسه انتقاد از رژیم جعلی صهیونیستی را ممنوع و انتشار دهندگان آن را مثل روژه گارودی را به زندان می اندازد اما توهین به پیامبر قریب به دو  میلیارد مسلمان را مجاز و آزادی بیان می داند.

ادیانی افزود:بی تردید رفتارهای دوگانه دولت های غربی خصوصا دولت مدعی دمکراسی و آزادی فرانسه در این زمینه ها فضا را برای افراد جسور و جاهل و نژاد پرست برای توهین به مقدسات و ادیان الهی مهیا می سازد و در نتیجه منجر به رفتار های خشونت آمیز و ناپسند می شود.

وی ادامه داد: دامن زدن به اسلام هراسی و ایجاد گروه های تکفیری برای تفرقه افکنی، شگرد همیشگی سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بخش دیگری از این بیانیه به دشمنی سران کفر با پیام توحیدی و حیات بخش اسلام سابقه دیرینه اشاره کرد و گفت: آنها برای پوشاندن ضعف و حقارت خود از شیوه نخ نما شده تمسخر استفاده می کنند و این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که دولت مردان فرانسوی تحت سیطره خود در آورده و چنین رفتار هایی که به بهانه آزادی بیان انجام شده، خود بزرگترین ظلم به آزادی بیان است.

ادیانی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همانند سایر مجاهدان و دلدادگان پیامبر گرامی اسلام(ص) و خیل عظیم دین داران در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام این اقدام وقیحانه و بی شرمانه دولت فرانسه را محکوم نموده و برای حراست از اهداف و آرمان های پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و برای به رخ کشیدن ظرفیت های قدرتمند جهان اسلام برای مقابله با هتاکی ادیان و اسلام هراسان و توهین به پیامبر خوبی ها و مقدسات ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن رئیس جمهور هتاک فرانسه آمادگی همه جانبه خود را برای نشان دادن چهره رحمانی اسلام و معرفی ابعاد ممتاز و شخصیتی پیامبر رحمت و مهربانی مسلمانان اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=242504

ثبت نظر

-