خرید مبل از بهترین بازار مبل های کشور

  • کد خبر : 241653
  • 07 آبان 1399 - 16:08
خرید مبل از بهترین بازار مبل های کشور

ما در این مطلب قصد داریم در خصوص خرید مبل از بازار مبل‌های کشور توضیحاتی ارائه دهیم تا راحت‌تر بتوانید مبل دلخواه خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید…

یکی از دغدغه‌های مردم خرید وسایل زندگی‌شان است، این موضوع خصوصاً برای زوج‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. احتمالاً شما هم که در حال خواندن این مطلب هستید، قصد دارید برای محل زندگی‌تان مبل دلخواه خود را تهیه کنید اما شاید اطلاع نداشته باشید که می‌توان بهترین مبل را از چه بازار مبلی تهیه کرد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص خرید مبل از بازار مبل‌های کشور توضیحاتی ارائه دهیم تا راحت‌تر بتوانید مبل دلخواه خود و همسرتان را خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید در بازارهای ایران انواع و اقسام مبل فروشی‌های بزرگ وجود دارد که هر کدام‌شان از ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خودشان برخوردارند. به طور مثال می‌توان از بازار مبل تهران نام برد که بسیاری از افراد را برای خرید مبل به این بازار می‌کشاند. از جمله بازارهای دیگری که از محبوبیت خوبی در سراسر کشور برخوردار هستند، می‌توان به بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل چهاردانگه، بازار مبل جاجرود و بازار مبل ملایر و همچنین از با کیفیت‌ترین بازارهای مبل ایران که بازار مبل خلیج فارس نام دارد، اشاره کرد.

حال در ادامه قصد داریم در خصوص بازارهایی که به آن اشاره شد، توضیحاتی ارائه دهیم تا با مطالعه‌ی هر کدام بتوانید بهترین آن را برای خرید مبل در نظر بگیرید.

بازار مبل یافت آباد

مطمئناً نام این بازار را حداقل یک بار هم که شده شنیده‌اید. خرید مبل از بازار مبل یافت آباد واقعاً هیجان انگیز است. با توجه به اینکه این بازار در تهران واقع شده است، هر روزه شاهد خیل عظیمی از جمعیت هستیم که به جهت بررسی و خرید مبل به سمت این بازار روانه است. در نظر داشته باشید که در فروشگاه بزرگ یافت آباد حدوداً ۷ هزار فروشگاه مبل وجود دارد که هر کدام از آنها برندهای متفاوتی از مبل را بفروش می‌رسانند. از جمله فروشگاه‌های موجود در این بازار می‌توان به بازار مبل کوروش، بازار مبل ملل، بازار مبل کاسپین و بازار مبل پاسارگاد اشاره کرد.

یکی از خصوصیاتی که باعث شده است تا نام این بازار بر سر زبان‌ها بیوفتد این است که هر قشر از مردم با هر بودجه‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند از مبل‌های با کیفیت این بازار استفاده کنند. در واقع قیمت مبل‌های بازار یافت آباد از ۳ میلیون تا ۸۰ میلیون در نظر گرفته شده است.

همچنین دقت کنید که ساعت کاری بازار یافت آباد معمولاً از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب بوده که گفتنی است در روزهای تعطیل هم می‌توانید به این بازار سر بزنید. بازار یافت آباد در منطقه ۱۷ شهرداری تهران واقع شده است.

بازار مبل خلیج فارس

برای خرید انواع مبل از جمله مبل استیل، کلاسیک و غیره می‌توان از بازار مبل خلیج فارس کمک گرفت. این بازار در سال ۸۸ آغاز به کار کرد که در حال حاضر در بین بهترین برندهای مبل کشور قرار دارد. زمانی که به فروشگاه مبل خلیج فارس می‌روید با انبوهی از مبل‌ها مواجه خواهید شد که یکی پس از دیگری از کیفیت بی‌نظیری برخوردار هستند.

از ویژگی‌های این بازار مبل می‌توان به طبقه اختصاصی پارکینگ، کافی شاپ، انواع و اقسام مبلمان که در سه طبقه چینش شده‌اند، انواع مبلمان و سیسمونی کودک، آسانسور حمل بار و چندین رشته پله برقی اشاره کرد. همه‌ی این امکانات نشان‌دهنده‌ی این است که بازار مبل خلیج فارس از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران است که در منطقه یافت آباد مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است.

گفتنی است که ساعت کاری این بازار از ۹ صبح تا ۹ شب بوده و البته در روزهای تعطیل در ساعت ۴ بعد از ظهر کرکره‌ها پایین کشیده می‌شود.

بازار مبل ملایر

در شهرستان‌ها نیز بازارهای مبل با کیفیتی وجود دارد که از جمله می‌توان به بازار مبل ملایر اشاره کرد. این مرکز خرید مبلمان در شهرملایر از استان همدان قرار گرفته است و در عرصه مبلمان و صنایع چوبی در زمره ی بهترین ها در ایران است، باید عنوان کنیم که به محض وارد شدن به بازار مبل ملایر و مشاهده مبل‌ها حیرت زده خواهید شد.

از ویژگی‌های بازار مبل ملایر می‌توان به استحکام مبل‌ها اشاره کرد، چرا که در ساخت مبل‌ها از چوب‌هایی نظیر چوب گردو استفاده شده است. همچنین منبت کاری‌هایی که در انواع مختلف مبل‌ها انجام شده است، بی نظیر بوده و مطمئناً استفاده از آنها شما را به وجد خواهد آورد.

فروشگاه مبل

گفتنی است که قیمت‌های انواع مبل‌ کلاسیک و استیل در این بازار مبل  به دلیل اینکه دست واسطه در فروش آنها کوتاه است بسیار پایین در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که بازار مبل ملایر فقط در همین شهر به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و شعبه‌ی دیگری ندارد. مبل محمدی ملایر تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و به قیمت پخش به همه‌ی مشتریان عرضه خواهد کرد. برای مراجعه به این بازار مبل، باید به کیلومتر سه جاده همدان و میدان کارگر بروید و در انتهای خیابان ۱۱ این بازار مبل را خواهید دید.

بازار مبل جاجرود

اگر خواهان خرید مبل‌های با کیفیت کلاسیک و البته مدرن هستید، چرا سری به بازار مبل جاجرود نمی‌زنید؟ این بازار در خارج از شهر تهران قرار دارد که اگر بخواهیم آدرس بهتری دهیم باید عنوان کنیم که در جاده آبعلی واقع شده است.  گفته می‌شود بازار جاجرود از جمله تاریخی‌ترین بازارهای مبل ایران است. وجود برندهای معتبر و با کیفیت بالا، باعث شده است تا افراد مختلفی برای خرید به این بازار روانه شوند.

از ویژگی‌های بسیار خوب این بازار مبل، وجود تنوع در آن است که مطمئناً سلیقه‌ همه‌ی افرادی که برای خرید به این بازار می‌روند، جلب خواهد شد. ناگفته نماند که در بازار جاجرود مبل‌ها بر اساس قیمت‌های مختلف در نظر گرفته شده‌اند که طبیعتاً همه اقشار جامعه توانایی خرید مبل دلخواه خود را خواهند داشت.

از دیگر ویژگی‌های بازار مبل جاجرود واردات مبل از کشورهایی نظیر فرانسه و ایتالیا است که هر کدام از آنها دارای بالاترین کیفیت هستند. البته در این بازار مبل‌هایی با پارچه‌های مخصوص کشور ترکیه نیز دیده می‌شود. گفتنی است ک علاوه بر خرید مبلمان از بازار مبل جاجرود می‌توانید از سرویس‌های خواب این فروشگاه نیز استفاده کنید.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران از جمله بهترین بازارهای مبل ایران است چرا که تنوع مبل از لحاظ مدل و قیمت در آن بیداد می‌کند. توصیه می‌کنیم که اگر محدودیت بودجه ندارید، حتماً از این بازار مبل دیدن کنید، چرا که در کنار زیبایی‌هایی که انواع مبل‌ها در این بازار دارند، قیمت‌شان نیز مطلوب است. تمامی مبل‌های این بازار در یک مسیر خاص برای مشاهده مشتریان در نظر گرفته شده است که می‌توانید با سرعت بیشتری انواع برندهای مبل را مشاهده و بررسی کنید.

ساعت کاری برای این بازار که در میدان رسالت واقع شده است، از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب بوده و در روزهای تعطیل نیز تا ساعت ۲ بعد از ظهر به خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند. گفتنی است که در بازار مبل دلاوران به جز خرید مبل، می‌توانید از دیگر محصولات مانند سرویس خواب استفاده کنید.

خرید مبلمان

بازار مبل چهاردانگه

در بازار مبل چهاردانگه توجه‌تان به مبل‌ها با سبک‌های دیدنی جلب خواهد شد. طرح و نقش و نگارهای موجود در مبل‌های این بازار خیره کننده است و مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد. اجازه دهید بهتر عنوان کنیم که اگر قصد دارید مبل‌های خاص خرید کنید، حتماً به بازار چهاردانگه مراجعه نمایید. البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که قیمت‌های این‌گونه مبل‌ها کمی از بازارهای دیگر بیشتر است هر چند با توجه به کیفیت مبل‌ها می‌توانیم اذعان کنیم که کاملاً ارزش خرید را دارد.

در واقع می‌توانیم بگوییم که حداقل قیمت مبل در این بازار در حدود ۶ میلیون تومان است. از ویژگی‌های دیگر مبل‌های این بازار می‌توان به استفاده از کلاف خارجی و همچنین چوب راش در تولید آنها اشاره کرد. این بازار در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز است و در روزهای تعطیل نیز تا ساعت ۷ بعد از ظهر می‌توانید از محصولات آن دیدن کنید.

اگر قصد دارید به این بازار بروید کافی است که به منطقه ۱۹ تهران رفته که از توابع شهرستان اسلامشهر است. به صورت کلی خرید از بازار مبل چهاردانگه تجربه بسیار خوبی می‌تواند باشد چرا که همه‌ی افرادی که به این بازار رفته‌اند دست خالی برنگشته‌اند.

سخن آخر

با توضیحاتی که ارائه شد، انتظار داریم که بازار مورد علاقه‌ی خرید مبل دلخواه‌تان را پیدا کرده باشید. هر چند به غیر از بازارهای معرفی شده در بالا، مراکز دیگری نیز وجود دارند که هر کدام از آنها از ویژگی‌های خاص خودشان برخوردارند.

موضوع مهمی که برای خرید مبل باید در نظر گرفت این است که ابتدا خواسته‌های خود را از مبلی که قرار است تهیه کنید، مشخص کرده و سپس به سراغ تعیین بودجه بروید. بعد از این دو مورد به راحتی می‌توانید مبل دلخواه خود را تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که تمامی مبل‌ها بعد از چند سال استفاده کهنه شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد لذا در این مورد وسواس بیش از اندازه به خرج ندهید، با این حال اگر مبل خود را از یکی از فروشگاه‌های معتبر معرفی شده در بالا مانند بازار مبل یافت آباد و یا بازار مبل ملایر تهیه کنید، امکان اینکه تا سالیان سال بدون کوچکترین مشکلی از آنها استفاده نمایید، افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241653

ثبت نظر

-