تیم فوتبال ذوب‌آهن با فجرسپاسی بازی می کند

  • کد خبر : 241337
  • 07 آبان 1399 - 11:42
تیم فوتبال ذوب‌آهن با فجرسپاسی بازی می کند

 

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن با فجرسپاسی بازی می کند

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن با فجرسپاسی بازی می کند

به گزارش نیوز، شاگردان رحمان رضایی فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه فولاد شهر دیدار دوستانه‌ای را مقابل فجر شهید سپاسی شیراز برگزار می‌کنند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته اول مسابقات لیگ بیستم، جمعه شانزدهم آبان میزبان فولادخوزستان در اصفهان خواهد بود.

حضور دبیر در مجلس و دیدار با فراکسیون ورزش و نمایندگان مازندران

به گزارش نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای که با محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و همکارانش برگزار کرد، گزارش کاملی از مشکلات کشتی کشور از جمله موارد مالی، برپایی اردوهای تیم های ملی در شرایط قرنطینه، برگزاری مسابقات و تمرینات و همچنین نحوه آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک توکیو را داد.

دبیر با اشاره به اینکه کشتی بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی این و ورزش ملی کشور همواره در میادین المپیک، جهانی و بازی های آسیایی پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا نهایت تلاش خود را به جهت حل مشکلات این رشته ملی، مذهبی و سنتی بعمل آورند.

وی گفت: جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده است و اگر فکری به حال این مسئله نشود، قطعا در آینده دیگر شاهد افتخارآفرینی های این ورزش نخواهیم بود، پس باید الان چاره ای بیاندیشیم و با این بودجه و حمایت های ناچیز کار بزرگی نمی توان کرد.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: سایر کشورهای مطرح و غیر مطرح کشتی جهان در این ورزش سرمایه گذاری خوبی کرده اند و قطعا نتیجه آن را در المپیک ها خواهند گرفت و ما نیز باید از حالا به فکر باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی پس از این جلسه نشستی را نیز با مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی برگزار کرد و با توجه به جایگاه کشتی در این استان گزارش مبسوطی را از کشتی این استان ارائه و خواستار پیگیری و حل مشکلات کشتی در مازندران شد.

بیشتر بخوانید…

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241337

ثبت نظر

-