حذف نرخ خرید ارز از صرافی ملی

  • کد خبر : 241303
  • 07 آبان 1399 - 11:17
حذف نرخ خرید ارز از صرافی ملی

 

 

حذف نرخ خرید ارز از صرافی ملی/ آرایش اصلی در بازارسکه

 حذف نرخ خرید ارز از صرافی ملی
به گزارش نیوز :  قیمت خرید دلار از تابلوی صرافی بانک ملی حذف شد.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه؛ ۷ آبان) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۴ هزار و ۷۴۸ ریال و هر یورو نیز، ۴۹ هزار و ۴۶۱ ریال اعلام شد.

طبق اعلام بانک مرکزی ؛ امروز نرخ ۱۵ ارز افزایش و قیمت ۲۱ واحد پولی کاهش یافته است. نرخ خرید ارز ۱۱  دیگر نیز ثابت باقی ماند.

آرایش اصلی در بازارسکه

در بازارها سه حالت وجود دارد؛ فروش، خرید و تماشا. معامله گران حرفه‌ای توصیه می‌کنند که در بازارها الان وقت تماشا است؛ اما گروهی که در بازار از قبل خرید داشته‌اند تلاش دارند مرزهای قیمتی را حفظ کنند تا وارد زیان شدید نشوند. در بازار سکه و ارز این تقلا بیش از سایر بازارها است؛ زیرا قیمت سکه مدت‌ها با موتور خاموش صعودی بود همین عامل موجب شد حباب قیمتی در این بازار که استخراج‌شده از ارزش دلار و اونس در بازار است بزرگ‌تر شود. بازدهی این قطعه گران‌بها در حال سبقت از بورس است بنابراین در طول دوره رونق مشتری زیادی به خود جذب کرد اما حال که انتظارات در سایر بازارها تعدیل‌شده سکه بازان تلاش دارند با کمترین تلفات از وضعیت مه‌آلود کنونی عبور کنند.

پیش‌بینی قیمت سکه از منظر طلا

قیمت طلای جهانی در تله ۱۹۰۰ دلار گیرکرده است. بامداد امروز طلا گرچه کمی بالاتر از مرز ۱۹۰۰ دلار بسته شد اما بسیاری از معامله گران این بازار نیز منتظر روشن شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هستند. برای بازار جهانی طلا نتیجه انتخابات از جنبه سیاست‌های انبساطی اهمیت دارد. اگر این سیاست‌های آغاز شود به دلیل پیامدهای تورمی به نفع طلا است.

اما فعلاً به دلیل پیچیده شده روند انتخابات معامله گران سعی می‌کنند بر اساس حدس و گمان حرکت نکنند. ازاین‌رو طلا قدرت شارژ قیمت سکه در ایران را حداقل برای امروز ندارد.

بیشتر بخواانید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241303

ثبت نظر

-