پیش‌بینی وضعیت امروز بورس در ۷ آبان

  • کد خبر : 241052
  • 07 آبان 1399 - 8:30

 

 

پیش‌بینی وضعیت امروز بورس در ۷ آبان
 به گزارش نیوز پیش‌بینی ۸ کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت امروز (چهارشنبه) – ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ بازار بورس را مشاهده می کنید.

از اولین روز هفته گذشته تا به امروز روند شاخص کل در تمام روزهای معاملات نزولی بود و شاخص کل با از دست دادن محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی، افت دیگری را تجربه کرد.

مهرداد رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل مثبت نمادهای خودرویی بیان کرد: نماد خودرو به دلیل دریافت مجوز افزایش ۲۵ درصدی محصولات خود روندی مثبت داشت و بر بازار سهام نیز تاثیر زیادی گذاشت.

این کارشناس در رابطه با روند بازار فردا بیان کرد: به نظر می‌رسد روند بازار سهام فردا نیز منفی باشد زیرا صف‌های فروش امروز بازار جمع نشد، به همین دلیل بازار فردا ادامه روند امروز خواهد بود.

بورس در آینده چه می‌شود؟

سیامک قاسمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز، در رابطه با جو منفی بازار سهام گفت: هیچ‌کدام از سیاست‌ها و سیگنال‌های مثبت کنونی بر بازار سرمایه تاثیر ندارد و دوره ریزش بازار سهام جدا از دوره صعود بازار نیست، همانطور که در دوره صعود بازار سهام تمایلات بازار سهام مثبت بود و به اخبار منفی واکنش نزولی نداشت در دوره نزول نیز، بازار واکنش مثبت به سیگنال‌های مثبت ندارد.

این کارشناس در رابطه با روند بازار سهام تا انتخابات آمریکا افزود: روند شاخص کل بازار سهام تا انتخابات آمریکا نزولی و شاید ایستا باشد و این روند کاهشی غیرمنطقی نتیجه همان رشد غیرمنطقی و غیراصولی اول سال است. بعد از شروع رشد شارپی و تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌های خرد زیادی در ۴ ماه اخیر وارد بازار سهام شد و کدهای بورسی زیادی ثبت شد اما فرایند نزولی بازار تا شاخص یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد سهامداران خرد بازار سهام را متضرر کرد.

بیشتر بخوانید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241052

ثبت نظر

-