نگاه دزدکی ترامپ به برگه رای همسرش +عکس/ انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 240522
  • 06 آبان 1399 - 19:13
نگاه دزدکی ترامپ به برگه رای همسرش +عکس/ انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات ریاست جمهوری
  نگاه ترامپ به برگه رای همسرش ملانیا ترامپ جنجالی شده است

 

مشکل نظرسنجی‌ها در پیش‌بینی رأی‌گیری غیرمستقیم

به گزارش نیوز : نکته مهمی که هنگام اظهارنظر درباره نقش پیش‌بینی نظرسنجی‌ها باید در نظر گرفت این است که این نظرسنجی‌ها در بهترین حالت، می‌توانند روند حمایت عمومی  از یک نامزد انتخاباتی یا میزان رأی‌آوری او در «یک انتخابات مستقیم» را پیش‌بینی کنند، در حالی که رأی‌گیری انتخاباتی در آمریکا غیرمستقیم است و کسب بیشترین آرا ضامن پیروزی فرد نیست؛ مثلاً در همان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، هیلاری کلینتون ۳ میلیون رأی بیشتر از ترامپ کسب کرد اما در نهایت این ترامپ بود که به‌عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید شد.

تحلیلگران سیاسی بر این باورند دونالد ترامپ همچنان بهترین گزینه برای روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

ناظران سیاسی می‌گویند پیروزی ترامپ در مقایسه با راهیابی جو بایدن دموکرات به کاخ سفید می‌تواند خبر بهتری برای روس‌ها باشد. هر چند کرملین در دوره اول ریاست جمهوری ترامپ نتوانست به روابط خود با واشنگتن بهبود بهبود بخشد، همچنان نامزد جمهوری خواهان گزینه مطلوب روس‌ها در انتخابات آمریکا به شمار می‌رود.

خبرگزاری فرانسه به نقل از تحلیلگران سیاسی می‌نویسد در سال ۲۰۱۶ زمانیکه روابط روسیه و غرب شدیدا به تیرگی گراییده بود، مسکو امید زیادی را به پیروزی ترامپ در انتخابات بست. در ادامه با استناد به گزارش مرکز اطلاعات ملی آمریکا، روسیه را به تلاش‌های فراوان در راستای تحقق این مهم از رهگذر حملات سایبری و هکری متهم می‌کند.

نیوز = با استناد به اظهارات تحلیلگران خود می‌نویسد رئیس جمهور روسیه به شدت به دنبال بقای ترامپ در کاخ سفید است و اتهام زنی علیه مسکو در خصوص تلاش برای مداخله و تاثیرگذاری در انتخابات آمریکا در خلال این مطلب مشهود است.

 

خبر مرتبط

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240522

ثبت نظر

-