تعقیب قضایی عامل انتشار فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی

  • کد خبر : 24021
  • 23 اسفند 1398 - 21:57
تعقیب قضایی عامل انتشار فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی

به گزارش نیوز ، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری به دنبال انتشار خبری تحت عنوان ” انتشار دهنده فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی تحت تعقیب است” به نقل از دادستان عمومی و انقلاب شهر ری در برخی از رسانه‌ها، ضمن تکذیب تعقیب قضایی عامل انتشار فیلم یاد شده در فضای مجازی عنوان کرد: در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌های داخلی درباره این موضوع انجام دادم، به هیچ عنوان نگفته‌ام که انتشار دهنده فیلم ضرب و شتم یک خانم در فضای مجازی تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: این خبرگزاری علی رغم اینکه چنین جمله‌ای در مصاحبه بنده با خبرنگار آن نبوده، اقدام به انتشار چنین موضوعی کرده است.

وی با بیان اینکه گزارش تخلف و یا جرم بر اساس قانون جرم محسوب نمی‌شود، گفت: در موضوع مورد نظر، شخصی که انگیزه وی هنوز مشخص نیست، بعد از گذشت چندین ماه از موضوع و بازداشت فرد خاطی، اقدام به انتشار آن کرده است. با این حال اقدامی جهت تعقیب قضایی منتشر کننده فیلم در فضای مجازی از سوی دادستانی انجام نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری همچنین گفت: متهم ضرب و‌ شتم در تاریخ چهارم آذرماه بازداشت و تحویل مرجع قضایى مربوطه شده است.

وی اضافه کرد: به محض دریافت گزارش، موضوع در دستور کار قرار گرفت و شخصا از رئیس پلیس امنیت عمومی خواستم تا پیگیر موضوع باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد که این درگیری در نزدیکی یک موسسه مالی صورت گرفته؛ لذا مقرر شد تمامی شعب این موسسه مالی در شهر ری مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که در نزدیکی کدام یک از شعب، موضوع رخ داده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این موسسه مالی فقط دو شعبه در شهر ری دارد و محل درگیری در نزدیکی هیچ کدام از این دو شعب نبوده است و مشخص شد که این موضوع هیچ ارتباطی با حوزه قضایی شهر ری ندارد.

نوفرستى اذعان کرد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه با بررسى سوابق متهم مشخص شد که در تاریخ چهارم آذرماه یک نیابت قضایى از تهران پیرامون ضرب و شتم و مزاحمت براى بانوان دریافت شده بود و متهم در همان تاریخ بازداشت و با صدور قرار وثیقه تحت الحفظ تحویل مرجع قضایى مربوطه شده بود.

وی تصریح کرد: مشخص نیست به چه دلیل بعد از چند ماه از برخورد قضایی این کلیپ اکنون در فضای مجازی منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=24021

ثبت نظر

-