آیا ریحانه پارسا با پویان مختاری رابطه دارد؟

  • کد خبر : 239325
  • 05 آبان 1399 - 21:23
آیا ریحانه پارسا با پویان مختاری رابطه دارد؟

 

آیا ریحانه پارسا با پویان مختاری رابطه دارد؟

نیوز:

آیا ریحانه پارسا با پویان مختاری رابطه دارد؟ ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه و جوان کشورمان، سال پیش در قرنطینه کرونایی خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را در فضای مجازی منتشر کرد. ریحانه پارسا ازدواج سوم مهدی کوشکی بود، اما حدود ۲ ماه پیش در کمال ناباوری خبر جدایی از کوشکی را در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد و برای او آرزوی خوشبختی کرد.

 

 

ریحانه پارسا با پویان مختاری

 

به گزارش چند روز بیشتر از خبر جدایی ریحانه پارسا نگذشته بود که ویدئویی از او و روزبه بمانی منتشر شد. البته او این رابطه را انکار کرد و گفت که به علت مسائل کاری با هم دیده شده اند.
امین فردین خبرنگاری که در خارج از کشور زندگی می کند، در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج های لاکچری اش پر حاشیه شد . البته او به دلایلی چون مدل بودن همسرش از هم جدا شدند.

 

ریحانه پارسا با پویان مختاری

داستان رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری، قمار باز معروف چیست؟

رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری مثل رابطه مهراد جم با دنیا جهانبخت دو موضوع جذاب برای شماری از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی بوده که مشتاق دنبال کردن اخبار سلبریتی های اینترنتی هستند. رابطه ریحانه پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران با  مختاری قمار باز مقیم خارج از کشور، در فهرست موضوعات داغ برای هواداران این افراد قرار گرفته است.

خبر رابطه پنهانی ریحانه پارسا با  مختاری توسط امین فردین مسئول رسانه پشت پرده مقیم خارج از کشور رسانه ای شد که با مستنداتی همراه شده است. خبر طلاق پویان مختاری که مثل ساشا سبحانی، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، لاکچری گردی هایش با هواپیمای شخصی، در کانون توجه برخی قرار گرفته است، سبب شده تا رابطه جدید این قمار باز جوان با ریحانه پارسا ، مورد توجه قرار بگیرد.

 

ریحانه پارسا با پویان مختاری

 

گویا مختاری از همسرش نیلی افشار جدا شده و درست پس از اعلام این جدایی، نام  پارسا به عنوان پارتنر جدید مختاری در شبکه های اجتماعی اورده شد. واقعیت یا شایعه رابطه  پارسا با  مختاری سبب شده تا کاربران در اینستاگرام ریحانه پارسا و اینستاگرام  مختاری به کامنت زنی های متفاوت اقدام کنند.

بعد از اینستاگرام شجاع خلیل زاده که پرسپولیسی ها را در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰) ترک کرد و به الریان قطر رفت، اینستاگرام ریحانه پارسا و پویان مختاری نیز محفل کامنت زنی های داغ شماری از کاربران ایرانی شده که به رابطه  پارسا و  مختاری واکنش نشان داده اند. البته  پارسا خیلی زود اینستاگرامش را غیر فعال کرد تا شایعات درباره رابطه او با پویان مختاری و خبر مهاجرتش از کشور همچنان داغ باشد.

 

نیوز

دوستی ریحانه پارسا و پویان مختاری واقعیت دارد؟

خبر طلاق پویان مختاری یکی از به اصطلاح شاخ های اینستاگرامی خارج از کشور که مدیر سایت شرط بندی هم است از همسرش نیلی افشار منتشر شد. درست بعد از این اخبار اسم ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده به عنوان شخصی که با پویان مختاری رابطه دارد منتشر شده است. گفته شده است ریحانه پارسا در اولین ویدئوی کوتاهی که در کپشن اینستاگرامش منتشر نموده، با صدای پویان مختاری همراه بوده است.

 

تابناک با تو
خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=239325

ثبت نظر

-