برگزاری لیگ شمشیربازی در ابهام

  • کد خبر : 238868
  • 05 آبان 1399 - 14:21
برگزاری لیگ شمشیربازی در ابهام

 

مشکل سفر شمشیربازان ایران به جام جهانی مصر حل شد - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش نیوز، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، هنوز شرایط برای برگزاری لیگ شمشیربازی فراهم نیست و ممکن است حتی برگزار هم نشود.

هرساله مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شد، اما با توجه به تجمع تعداد زیاد شمشیربازان در یک سالن، امسال شرایط متفاوت شده است.

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در این خصوص به فارس گفت: ما دوست داریم که مسابقات برگزار شود و پولی عاید شمشیربازان شود، اما به خاطر کرونا فعلا شرایط برگزاری لیگ فراهم نیست. ما حتی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی هم دست نگه داشته ایم.

وی در مورد اینکه احتمال دارد مسابقات امسال برگزار نشود، گفت: پروتکل‌هایی که باید رعایت شود، بسیار سخت است و از سوی دیگر ما امکانات سخت افزاری لازم را نداریم. منتظریم ببینم شرایط چطور می‌شود و امیدواریم برگزار شود. تاکنون ۲، ۳ تیم خوب هم مانند وارش و دانشگاه آزاد اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان رئیس هیات البرز شد

به گزارش نیوز، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان البرز، با حضور پارسا نایب رئیس فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد و امید نجاری با حداکثر آرا به عنوان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان البرز  انتخاب شد.

در این انتخابات امید نجاری تنها کاندیدا بود که ١١ نفر اعضای مجمع به وی رای دادند و نجاری برای ۴ سال رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز شد.

به گزارش نیوز، امید نجاری مدیریت تیم‌های ملی را برعهده دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=238868

ثبت نظر

-