استقلال ؛ مهدی قایدی فعلاً ماندنی است، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته هم می‌آیند

  • کد خبر : 238821
  • 05 آبان 1399 - 13:38
استقلال

احمد سعادتمند مدعی شده بود که خلیل‌زاده می‌خواست قایدی را بفروشد و حالا مدیران استقلال از ترس هواداران هم که شده حداقل یک نیم‌فصل او را نمی‌فروشند و فکری می‌تواند روی او حساب کند تا دوباره شاهد زوج جذاب فیل و فنجان در خط آتش آبی‌ها باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

دست محمود فکری برای لیگ بیستم حسابی باز است. درون دروازه حالا دیگر حسینی تنها نیست که گل بد بخورد و باز هم فیکس باشد. فکری اگر می‌خواهد خیالش بابت قفس توری استقلال راحت باشد باید رقابت ایجاد کند و البته رودربایستی را هم کنار بگذارد. تجربه نشان داده که اگر سرمربی بخواهد همه را راضی نگه دارد، خودش و تیمش ضربه می‌خورند.

در خط دفاع و در سیستم ۲-۵-۳ فکری کلی مدافع دارد. مقابل تیم هوادار عارف غلامی، مرادمند و یزدانی در مرکز دفاعی بازی کردند و در این پست فکری شاهین طاهرخانی و محمد دانشگر و… را هم دارد. پیستون راست وریا غفوری است اما در چپ از میان میلیچ و نادری هر کس آماده‌تر باشد بازی می‌کند. یک احتمال هم هست که یکی از آنها به عنوان بازوی چپ به میدان برود و یا فکری بخواهد ۱-۳-۲-۴ یا ۲-۴-۴ بازی کند تا شاهد حضور توأمان نادری و میلیچ در ترکیب اصلی آبی‌ها باشیم. در پیستون چپ استقلال بابک مرادی را هم دارد که می‌تواند وینگر هم باشد.

در مرکز میدان و به عنوان هافبک دفاعی استقلال مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور را دارد ضمن اینکه علی کریمی هم- اگر بماند- یک هافبک‌ دفاعی است؛ در جلوی آنها فکری می‌تواند از امثال فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و داریوش شجاعیان استفاده کند اما مشکل اینجاست که آنها فراز و نشیب دارند و در واقع پاشنه آشیل امسال استقلال می‌تواند در این منطقه از زمین باشد.

در خط حمله و با بازگشت دیاباته اوضاع مثل فصل گذشته خوب است. احمد سعادتمند مدعی شده بود که خلیل‌زاده می‌خواست قایدی را بفروشد و حالا مدیران استقلال از ترس هواداران هم که شده حداقل یک نیم‌فصل او را نمی‌فروشند و فکری می‌تواند روی او حساب کند تا دوباره شاهد زوج جذاب فیل و فنجان در خط آتش آبی‌ها باشیم. ضمن اینکه ارسلان مطهری هم هست که حسابی در استقلال جا افتاده و معمولاً هر وقت به زمین رفته گل زده یا پاس گل داده است. در مجموع باید گفت با احتساب آمدن نادری، ماندن قایدی و بازگشت میلیچ و دیاباته، همای سعادت روی شانه‌های محمود فکری می‌نشیند و او می‌تواند تیم خوبی را راهی لیگ بیستم کند که از همان شروع مسابقات نتیجه بگیرد و استقلال مثل فصول گذشته از رقبا و به خصوص پرسپولیس عقب نماند. فکری تقریباً در هر پست دو بازیکن خوب دارد و البته کلی مهره تأثیرگذار که البته بیشترشان در فاز هجومی استقلال حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=238821

برچسب ها

ثبت نظر

-