استقلال در بازار؛ اگر کریمی بماند و اگر برود ! تمام معادلات استقلال در بازار انتقالات

  • کد خبر : 238315
  • 05 آبان 1399 - 7:35
استقلال در بازار؛ اگر کریمی بماند و اگر برود ! تمام معادلات استقلال در بازار انتقالات
تمرینات باشگاه استقلال برای حضور در لیگ برتر درحالی پیگیری می شود که هشت بازیکن این تیم تکلیفشان هنوز با آبی پوشان مشخص نشده است.

استقلال، لیگ نوزدهم را با نایب قهرمانی تمام کرد و در جام حذفی هم به فینال رسید ولی به جام نرسید.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

آنها در بلبشوی همیشگی مدیریت، با انتخاب فکری کمی به آرامش رسیدند. قراردادهای دو ساله ابتدای لیگ نوزدهم به کمک آبی‌ها آمد. استقلال لیگ بیستم چگونه تیمی است؟ تعیین کننده ترین نام برای پاسخ به این سوال، علی کریمی است.

* خروجی

روزبه چشمی راهی قطر شد تا تمدید «فیک» هم وارد ادبیات فوتبال ایران شود. علی دشتی، محمد بلبلی، محسن کریمی و عظیم گوک هم رفته اند که استقلال نیازی به هیچکدامشان نداشت. دشتی هرگز بازیکن پارس جنوبی نشد، بلبلی فرصتی برای بازی پیدا نکرد، گوک را فقط با پنالتی روی جاسم کرار در افتتاحیه لیگ هفدهم به یاد می آوریم و محسن کریمی هم بیشتر «افقی» روی تخت بیمارستان و فیزیوتراپی بود تا «عمودی» و در حال بازی روی چمن. مرتضی تبریزی هم تا اطلاع ثانوی نیست هرچند او، قراردادی با استقلال ندارد. بزرگترین جداشده فعلی آبی‌ها اما کسی نیست جز علی کریمی. بازیکنی که در لیگ نوزدهم، عیار بالایش را نشان داد و تفاوت زیادی بین استقلال با او، و تیم بدون او وجود داشت.

* ورودی

استقلال برای لیگ بیستم بازیکنان خوبی خرید. رشید مظاهری در تمامی این چند فصل اخیر جزو ۳ دروازه بان برتر ایران بوده؛ محمدحسین مرادمند در شهر خودرو، خودش را ثابت کرده؛ مهدی مهدی‌پور جزو بازیکنانی است که در خدمت تیم هستند؛ بابک مرادی، احمد موسوی و حتی متین کریم‌زاده برای بالا بردن کیفیت نیمکت لازم بودند و محمد نادری، شاید بتواند بعد از سالها، مشکل سمت چپ را حل کند.

* معادله

روزبه چشمی به عنوان مهمترین جداشده فاز دفاعی استقلال، نمره ۶.۷۸ را از متریکا در فصل قبل گرفت. استقلال اما با از دست دادن او، معادله جانشینی را به سود خودش کرد و محمدحسین مرادمندی را به خدمت گرفت که نمره اش ۶.۹۲ بود. علی دشتی با نمره ۶.۲ رفته و بابک مرادی به عنوان نزدیک ترین گزینه به نوع بازی او، نمره فصل قبلش ۶.۶۱ است. رفتن علی کریمی اما معادله را به ضرر استقلال می‌کند. سومین بازیکن برتر فصل قبل با نمره ۷.۱۶ رفته و مهدی مهدی‌پوری جایگزینش شده که نمره اش ۶.۶۱ است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=238315

برچسب ها

ثبت نظر

-