ترامپ در انتخابات باید شکست بخورد

  • کد خبر : 237969
  • 04 آبان 1399 - 19:58
ترامپ در انتخابات باید  شکست بخورد
نیوز:

سندرز در صفحه توئیتر خود نوشت: خیر، آقای رئیس جمهوری، ما کووید – ۱۹ را دور نمی زنیم. همین دیروز، ما رکورد ابتلای تازه ای ثبت کردیم.

وی در ادامه این توئیت آورد: بیش از ۱۳۰ هزار آمریکایی که بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند، امروز زنده بودند، اگر به دانشمندان گوش می دادید و توصیه هایشان را می پذیرفتید. ترامپ باید (در انتخابات) شکست خورد.

 آمریکا روز شنبه بیش از ۸۳ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را برای دومین روز متوالی با سرد شدن هوا به ثبت رساند.

براساس محاسبات دانشگاه جانز هاپکینز، ۸۳ هزار و ۷۱۸ مورد جدید ابتلا به کووید – ۱۹ در روز شنبه برای آمریکا گزارش شد.

روز جمعه نیز بیش از ۸۳ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر آمریکا ثبت شد که از رکورد قبلی ۷۵ هزار و ۶۸۷ مورد ابتلا در یک روز در ماه ژوئن (خرداد ماه) بیشتر بود.

برپایه مطالعه این دانشگاه، حدود ۳۵ ایالت از موارد ابتلا جدیدی در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل از آن خبر دادند.

در ایالت های نیوجرسی و میشیگان به ترتیب یک هزار و ۹۹۴ و ۳ هزار و ۳۳۸ مورد ابتلا به کووید – ۱۹ برای یک روز واحد گزارش شد.

ایالت ایلینوی نیز بالاترین رقم ابتلا در یک روز را از زمان آغاز همه گیری کرونا ثبت کرد که ۶ هزار و ۱۶۱ مورد بود.

کارشناسان هشدار داده اند که موارد ابتلا به کرونا ممکن است با سردتر شدن هوا افزایش یابد.

این موج افزایش ابتلا برخلاف تصویر مثبتی است که ترامپ درمورد شیوع این ویروس ترسیم می کند. وی تقصیر افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا را به گردن انجام آزمایش های بیشتر انداخت و در توئیتی نوشت که  رسانه ها در آستانه انتخابات سوم نوامبر هر کار ممکنی برای هراس افکنی ایجاد می کنند. وی تاکید کرد که موارد ابتلا بالاست، زیرا آزمایش ها در آمریکا با بالاترین میزان و بهترین روش ها در حال انجام شدن است.

از آغاز همه گیری کووید – ۱۹ در ایالات متحده، ۸ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۱۷۵ نفر به این بیماری مبتلا شده و بیش از ۲۲۴ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237969

ثبت نظر

-